Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Til Nielsen2005 - og selvfølgelig også andre :)

Redigeret 6 august, 2008, 05:59 i Endometriose
Hej :)

Du er så flittig til at besvare indlæg, og det lader til at du ved så meget, så vil bare lige høre dig ang cyste, som jeg skrev om for nogle dage siden.

Jeg mærkede ikke jævnligt de smerter, som du sagde at jeg evt kunne forvente. Jeg har haft trykken og så bare generelt følt mig meget utilpas.
Igår aftes var den ret slem igen. Jeg havde kraftige smerter, var svimmel, rystede og begyndte at bløde igen. Bløder igen her til morgen, og har meget ondt i siden..

De var ikke sikre på, at den sprang på sygehuset, men de sagde, at jeg muligvis blødte fra den eller væv der sad på cysten? Burde cysten ikke være væk, når jeg fik lavet ultralyd to gange den dag?

Skal til Glostrup tirsdag, så der bliver tjekket op på det der. Men er lidt urolig med de blødninger, og at det kommer og går på den måde...

På forhånd tak for dit svar ;)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tak, men jeg ved nu ikke alt - svarer bare ud fra egen erfaring. (tænk, i over 6 år har jeg døjet med det her nu)

    Cyster kan være "usynlige" på scanninger, så de har nok ret i deres formodninger om at du bløder fra noget væv eller lignende - samme besked fik jeg da jeg var indlagt for et par uger siden med meget voldsomme kramper.

    Håber de kan hjælpe dig på Glostrup
Log in eller Registrér for at kommentere.