Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har fundet ud af, hvor meget anoreksien betyder

Redigeret 4 august, 2008, 15:33 i Anoreksi
Hejsa...

Måske et upassende indlæg, her på siden!

Jeg har fundet ud af, hvor meget anoreksien betyder i forhold til min hund.
Har købt en chihuahua, som jeg har haft i en måned.
Er meget meget glad for ham og vil ikke undvære ham igen.

Jeg har indset, at det ikke er så nemt for mig selv, at huske mig selv på, at jeg skal have mad, men at han skal have mad.
Han skal i hvert fald ikke undvære!

Jeg kan se bekymringen; Hvor meget mad skal han have? Han skal jo ikke være fed, men heller ikke for tund.
Pyha, jeg kan mærke hans knogler mange steder, men jeg synes ikke han ser tynd ud, men heller ikke fed.
pyhaa, jeg er bekymret for, om jeg gør det rigtigt. For han skal have det han skal have, det er klart.

Jeg føler det er lidt dumt, men jeg føler jeg er nød til, at tage til dyrelægen og spørge om han er for tynd eller om han ser pæn ud, for jeg føler ikke jeg kan vurdere det rigtigt.

Kan naturligvis se, at han har en masse glæde og energi.
Jeg bliver bare ved at tænke på, hvordan jeg selv var, da anoreksien var højest i mit liv.
Jeg havde også energi, glæde, kunne ikke se at jeg ikke var fedt eller at jeg var tynd. Kunne intet se.
Så jeg bekymret.
Hvor er det mærkeligt at opdage og indse!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.
    Hvis du ikke selv kan se om din hund er for tynd eller ej, og du meget i tvivl, synes jeg at du skal tage til dyrlæge. Bare for at være sikker. Og hvis han siger "Din hund er normal" vil det jo styrke dit selvværd, ved at du ved at du gør det rigtige ved din hund.

    Held og lykke her fra.
Log in eller Registrér for at kommentere.