Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Av en tur!!!

Redigeret 2 august, 2008, 14:04 i Endometriose
Torsdag aften.. har aldrig oplevet noget lignende.. Med få sek mellemrum, fik jeg så vanvittige smerter i venstre side, og da jeg tilmed begyndte at bløde, blev jeg da endnu mere urolig..
Jeg lå og rokkede frem og tilbage, med tårerne trillende ned af kinderne, og tænkte, hvornår får det her en ende..
Klokken blev 2 om natten, 4, 6 og klokken syv måtte jeg give op og tage til sygehuset.

Først troede de jeg havde noget med nyrerne, da jeg dels havde feber og havde ondt forskellige steder de trykkede mig.. Så blev jeg scannet, og SELVFØLGELIG var det en cyste på venstre æggestok, som jeg blødte fra...

AV! Jeg lider generelt af endosmerter, men det jeg oplevede den nat, frygter jeg virkelig vil gentage sig.
Dog til en anden gang, vil jeg aldrig lade det komme så langt ud og være så stædig :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    åh føj for den lede
    føler med dig - HADER når cyster brister på den måde! Håber de gav dig smertelindring og lidt at sove på så du kunne få lidt ro
    Husk op det godt kan godt lidt ekstra ondt de næste par dage, hvis du ikke allerede har opdaget det

    god bedring
    MN
  • Indstillinger
    Åhh kender godt den slags tur. Havde en utrolig smertefuld én, en dag efter min kæreste og jeg havde haft sex. Jeg skreg af smerte og lå og vuggede frem og tilbage med tårene trillende ned af kinderne, netop som dig, men det gik så over efter en times tid, så jeg har nok bare haft en cyste der blev ramt, så føler med dig. Det må være hårdt!

    Stakkels dig!
Log in eller Registrér for at kommentere.