Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Feber?

Redigeret 17 oktober, 2008, 10:44 i Åben debat om infektioner
vidste ikke hvor jeg sku ligge det her indlæg.

Men er det normalt at have 37.7 - 37.8 i feber i den her varme som der er for tiden ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    ej men det utroligt!
    Den ene dag får jeg det dårligt og feberen er oppe på 37.7-8 stykker 2 timer efter er den faldet til 37.4, når jeg vågner og måske har de tlidt dårligt så er den oppe på 37.5 hvilket jeg ved er en for høj morgentemperatur og lidt senere falder den lidt igen og andre gange går den op på de 37.7 igen, jeg forstår ingenting af hvad det kan være, for jeg har fået taget masser af blodpøver og det viser bare ingenting? har i nogen ide? Jeg ved det ku være nervøsitet men det er bar eik altid jeg får det i en sammenhæng hvor jeg er nervøs :(
  • Indstillinger
    Jeg har haft lidt det samme. I 12 dage var jeg syg med feber, men feberen gik også op og ned. Morgentemperaturen var ca. 37,3-37,4 (man har feber hvis morgentemperaturen er over 37 grader og aftentemperaturen er over 37,5). Om aftenen røg jeg tit op på lige knap 38 grader. Hvis bare jeg gik op og ned af trappen havde jeg 38 i feber. På 5. dagen tog jeg til læge og han sagde, at det var en virusinfektion, der ville gå over efter 7-8 dage. Der gik nu 12 dage før feberen forsvandt. Nu har jeg haft det fint i et par uger, men det er da mærkeligt. Normalt er jeg enten "syg" eller "rask". Denne her feber rutchetur har været ret irriterende. Håber du også har det godt igen.
  • Indstillinger
    jeg døjer ikke med feber mere, heldigvis :) men er træt konstant for tiden, føler lidt ubehag og sådan noget, så ved ik lige hvad der er bedst :)
Log in eller Registrér for at kommentere.