Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

Bliver snart skør i hovedet!!

Redigeret 29 september, 2008, 01:55 i Hovedpine og migræne
Jeg er lidt nysgerrig for at høre om der er andre der har haft det som mig..

For ca 4 mdr. siden blev jeg meget dårlig på mit arbejde.. Blev svimmel, og kunne ikke rigtig styre hvor jeg gik henne. Det viste sig at mit blodtruk er for højt, hvilket er nu er i behandling for..

Mit problem er bare, at jeg stadigvæk er svimmel, har synsforstyrelser, som om det prikker i venstre side af mit hovede, og så føles mine ben tit som gele når jeg går..

Er så nysgerrig for at høre, om der er nogen der har nogle erfaringer med dette..

Skal siges, at det ikke er en virus på balancenerven, det er jeg blevet undersøgt for..

Er bare ved at gå ud af mit gode skind, for jeg kan ikke fortage mig så meget..

Kommentarer

  • For en hel del år siden havde jeg det meget dårligt. Blev svimmel, følte mig helt "ved siden af mig selv". Det er svært at definere, hvordan det var. Det viste sig mit blodtryk var meget for højt.
    Det hjalp da blodtrykket kom ned. Men alligevel var jeg stadig ikke helt godt tilpas. Blev svimmel, det prikkede underligt i mit hoved. Jeg følte mig i perioder meget dårlig. Jeg havde migræneanfald.
    Jeg læste levertran kunne hjælpe på migræne. Det begyndte jeg at tage. Jeg har også taget en vitaminpille, siden jeg var ganske ung. Efter ca en måneds tid fik jeg ikke migræne mere.
    Jeg var stadig ikke helt godt tilpas. Endelig, da jeg blev behandlet hos en DYGTIG fysioterapeut forsvandt mine skavanker. Hele mit hoved, ved kæben, ørerne, nakke o.s.v. blev behandlet.
    Konklusion.
    Blodtrykket skulle ned. En god vitaminpille med mineraler plus levertran med A og D vitaminer, myoser behandlet. Det hjalp på mig.
    Jeg må engang imellem stadig til fysioterapeut. De er ikke alle lige dygtige, men jeg har fundet en, der er meget dygtig.
    Levertran er jeg en gang holdt op med at tage. 14 dage efter fik jeg et migræneanfald.
    Efter jeg begyndte at tage levertran har jeg ikke en eneste gang været forkølet.
    Om det så hjælper på andre kan jeg jo ikke sige.

    Jeg har en gang været hos en fysioterapeut, som hvæsede, hun kun kunne behandle en ting af gangen.Den slags fys. kan ikke bruges, for ting hænger sammen.
Log in eller Registrér for at kommentere.