Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Ingen menstruation, svamp og smerter ved sex??

Redigeret 16 januar, 2011, 09:57 i Åben debat for kvinder
Jeg håber jeg kan få lidt afklaring herinde. Der er efterhånden en hel del galt med mig føler jeg.
Menstruationen er udeblevet i 2 uger. Jeg har haft menstruations smerter de sidste 11 dage, men ingen menstruation. Har testet for graviditet 2 gange og begge gange var den negativ.
Oveni alt det her fik jeg svamp forleden dag i underlivet. Jeg har både taget piller og creme på, men det hjælper kun meget meget lidt. Udover det synes jeg simpelthen mit skridt lugter altid.
Ved sex er jeg meget øm oppe i mig og ved berøring kan jeg faktisk ikke mærke noget.

Er der nogen der ved hvad alt dette kan skyldes?

Kommentarer

• Hej. Jeg kan måske hjæpe dig lidt. Jeg ved ikke om du har været meget stresset i den sidste periode, men ellers kan det godt påvirke menstruationen så meget at den enten udebliver, eller er voldsom. jeg har selv gået sygemeldt med stress i de sidste 4 mdr. og min menstruation var helt ad h..... til, og fik at vide af min læge at stressen godt kan gå ind og påvirke det så meget. ellers kan du prøve at tage endnu en graviditetstest om en uge igen, det er ikke altid de virker ordenligt! Jeg blev selv gravid i en tidlig alder, og den første test jeg tog virkede nemlig ikke! så da jeg igen tog en test efter i en uge at kaste op hver 2. dag, tog jeg en ny, som viste det rigtige svar, nemlig positiv. håber du kan bruge mit svar til noget :0)
  • Hej :)
    Jeg ved ikke, om det er lugten af "fisk" du har fra dit underliv, men ellers prøv at læse her

http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/udfl%C3%A5d.asp
  • Hej Sanne23. Tak for dit svar. Jeg vil sige at det har gået mig meget på om jeg nu er gravid, men ikke stresset. Istartede troede jeg at jeg holdte menstruationen tilbage fordi jeg virkelig ønskede at være gravid, men efter to negative teste, så er jeg afklaret med mig selv. Min sidste første menstruations dag var den 17 juni og jeg testede den 18 og 24 juli. Det var meget tydeligt at der ikke er noget. Jeg synes det er meget mærkeligt at jeg har haft menstruations smerter i så mange dage efterhånden, men ingen menstruation. Jeg er meget forvirret over min krop.
    Men ihvertfald tak fordi du gav dig tid til at skrive.
  • Åh, jeg ved lige, hvordan du har det. Det er frygteligt. Lige til det med ubalance i skeden og svamp er mit bedste råd til dig at smutte til din nærmeste helsebutik og købe en pakke af de piller, der hedder DIDA. Det er en lyserød pakke og det er en god ide at tage 2 hver dag i starten - 1 morgen og 1 aften SE PÅ PAKKEN.
    Det hjælper med at genoprette balancen og ph-værdien i skeden, så du ikke er så udsat for svamp og andre infektioner. Det var et mirakel for mig!

God fornøjelse!
Log in eller Registrér for at kommentere.