Ingen menstruation, svamp og smerter ved sex??
Jeg håber jeg kan få lidt afklaring herinde. Der er efterhånden en hel del galt med mig føler jeg.
Menstruationen er udeblevet i 2 uger. Jeg har haft menstruations smerter de sidste 11 dage, men ingen menstruation. Har testet for graviditet 2 gange og begge gange var den negativ.
Oveni alt det her fik jeg svamp forleden dag i underlivet. Jeg har både taget piller og creme på, men det hjælper kun meget meget lidt. Udover det synes jeg simpelthen mit skridt lugter altid.
Ved sex er jeg meget øm oppe i mig og ved berøring kan jeg faktisk ikke mærke noget.
Er der nogen der ved hvad alt dette kan skyldes?
Menstruationen er udeblevet i 2 uger. Jeg har haft menstruations smerter de sidste 11 dage, men ingen menstruation. Har testet for graviditet 2 gange og begge gange var den negativ.
Oveni alt det her fik jeg svamp forleden dag i underlivet. Jeg har både taget piller og creme på, men det hjælper kun meget meget lidt. Udover det synes jeg simpelthen mit skridt lugter altid.
Ved sex er jeg meget øm oppe i mig og ved berøring kan jeg faktisk ikke mærke noget.
Er der nogen der ved hvad alt dette kan skyldes?
Kommentarer
Jeg ved ikke, om det er lugten af "fisk" du har fra dit underliv, men ellers prøv at læse her
http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/udfl%C3%A5d.asp
Men ihvertfald tak fordi du gav dig tid til at skrive.
Det hjælper med at genoprette balancen og ph-værdien i skeden, så du ikke er så udsat for svamp og andre infektioner. Det var et mirakel for mig!
God fornøjelse!