Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

SNAPS

Redigeret 28 juli, 2008, 06:16 i Hjerteproblemer
nu vil jeg alligevel dele min undren med mine lidelsesfæller:jeg er en mand på 59 år pentioneret pga. hjerteforstyrrelser, i år 2002 fik jeg en ballong udvidelse i en kranspulsåre, fik derefter alverden kvaler med for hurtig hjerterytme, man forsøgte bla. uden held at varmebehandle fimrehårene i hjertekammeret på gentofte, fik ødelagt skjolbugkirtel af carderone som jeg så ikke får mere, jeg indtar nu selosok-magnyl-simvastatin-marevan-tiamasol-degoxin, nogen morgen, nogen aften jeg er ikke sikker om noget bortset fra marevan (blodfortyndende) hjælper, har været indlagt på glostrup ca 25 gange med for hurtig hjerterytme en gang over 200 slag i min. da havde jeg det skidt. efter dc.convertering normal puls, det har vist sig at det desværre ikke holder ret længe, max 3 uger min hurtige hjeterytme har nogen gange stået på i månedsvis, med alverdens kvaler til følge bla. psygisk, men man kan jo ligeså godt leve når man er her alligevel så på et tidspunkt fik jeg drukket mig en ordentlig brændert på i brændevin, næste morgen havde jeg tømmermænd og normal puls, nu starter jeg dagen med 2 store snapse, og hjertet slår normalt. min doktor siger han ikke kan forklare det, men jeg har det faktisk fint med det, men undre mig såre!
MVH. Kurt

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Kurt
    Det er faktisk et gammelt husråd. Min far havde dårligt hjerte, han er død for mange år siden, dengang kunne man ikke operere, som man kan i dag. Han startede også dagen med et par snapse, det hjalp, sagde han. Han drak ikke,jeg har aldrig set ham fuld, så jeg regner bestemt med, det var fordi han fik det bedre.
    venlig hilsen
Log in eller Registrér for at kommentere.