Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Rødt udslet efter sæd ?

Redigeret 15 april, 2010, 02:34 i Mandlige sexproblemer
Min kæreste få rød plamager på huden, hvis jeg kommer på hende.
Er det pga mit sæd er meget basisk?
Eller hvorfor sker det ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nogle kvinder er faktisk allergiske overfor sæd... Jeg ved ikke om det er tilfældet for hende, men det kunne lyde sådan. Får hun også kløe forneden, hvis du kommer i hende, eller dyrker I ellers kun sikker sex? Det er lidt surt, hvis du godt kan lide at se din sæd på hende, men hvis det er slemt og kommer hver gang, tror jeg du skal lade hende få en pause og sigte andetsteds hen :P Det kan være det går over med tiden, ellers få hende da til at nævne det for lægen...
  • Indstillinger
    Hej jeg har lige et spørgsmål, der minder lidt om det i tråden... Når jeg har været sammen med min kæreste, og det er forgået uden kondom, får hun rødt udslet på armene, samt smert for neden. Hun siger det føles som om hun har blærebetændelse. Vi har begge været ved lægen for at få et svar på problemet men de kan ikke rigtig sige hvad det skyldes.. Kan det lade sig gøre at hun ikke kan tåle mig? Hvad kan det evt. Være? Ps. Det skyldes ikke rifter eller den slags.. Smerterne kommer som regl dagen efter.. Håber i kan gi mig et logisk svar.. Mvh
  • Indstillinger
    Hej drenge!

    Jeg er en ung kvinde, og jeg oplever også at blive rød / få udslæt hvis en fyr kommer ud over mig. Sådan har det altid været for mig, og det svinger i sværhedsgrad, hvilket jeg formoder har at gøre med, at sæden ændrer sig en anelse alt efter hvad I spiser og sådan...

    Det har hjulpet mig at sørge for at fjerne sæden ret hurtigt. Man kan lige tørre det af med papir eller et håndklæde i sengen, og så vaske sig med en vaskeklud eller tage et bad når man har fået pusten.

    Prøv også at gøre det til en del af legen at smøre hende med glidecreme på maven/brysterne hvor I har tænkt jer at komme på hende. Min egen teori er, at det forhindrer at sæden kommer i direkte kontakt med huden lige med det samme...
Log in eller Registrér for at kommentere.