Ammer stadig?
Hej alle sammen
Jeg har en dejlig datter på 15 mdr, som jeg stadig ammer ret ofte, både om natten og om dagen. Hva synes i? Jeg vil blive ved til hun selv siger fra.
Kh Maria
Jeg har en dejlig datter på 15 mdr, som jeg stadig ammer ret ofte, både om natten og om dagen. Hva synes i? Jeg vil blive ved til hun selv siger fra.
Kh Maria
Kommentarer
Jeg ammede min søn, til han var to år og tre måneder. Jeg synes helt klart du skal blive ved, så længe I begge synes, at det er hyggeligt.
Der var også rigtig mange, som havde forfærdelig travlt med, at jeg skulle stoppe med at amme min søn. "Det er han da alt for stor til" og, "det er altså ulækkert" var bare nogen af de bemærkninger, som jeg måtte lægge øre til. Men når alt kommer til alt, er det jo helt op til mor og barn, og alle andre kan bare blande sig uden om!
Det jo også rigtig sundt for barnet, så for mig og se er det godt på alle punkter at amme længe, hvis altså begge parter hygger sig med det.
Mvh Karina
Men igen, det er jo ens eget barn, men synes bare man lige skal tænke over om det er for barnets skyld eller for ens egen at man tager de valg man gør.