mørkebrun menstruation
Hej.....
Jeg fik for lidt over et år siden sat en hormonspiral op efter jeg fødte mit 3 barn, men de sidste 5 menstruationer har der slet ikke været blod kun noget helt mørkebrunt noget. det vare ligeså længe som en normal menses, er der andre der har oplevet noget ligende.
Jeg fik for lidt over et år siden sat en hormonspiral op efter jeg fødte mit 3 barn, men de sidste 5 menstruationer har der slet ikke været blod kun noget helt mørkebrunt noget. det vare ligeså længe som en normal menses, er der andre der har oplevet noget ligende.
Kommentarer
Ja det er meget normalt end menses nærmest ophører på hormonspiral, da den forhindrer at slimhinden i livmoderen bliver sådan at et æg kan sætte sig fast - derfor har man efter nogen tid nærmest ingen slimhinde at bløde ud.
Sådan virker spiral også på mig
Jeg har det ofte... Nogle gange styrtbløder jeg i 1-2 dage og så er det ovre og andre gange er det brunt og tykt og ikke særlig meget, men en hel mens periode... Hvad skyldes det?
jeg har ikke fået det tjekket hos lægen, men er stoppet med p-piller og umiddelbart er det blevet bedre. Afventer lige inden jeg besøger min læge:-)