Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Forkølelsessår/Herpes

Hej
Jeg er en pige som lider meget af forkølelsessår. Jeg har efterhånden prøvet en del produkter som ikke rigtig virker. Nu har jeg fundet en maskine med infrarød lys, som hedder cold sore maskine. Er der nogen som har erfaring med den, inden jeg investerer i den?

Venlig hilsen
Lis

Kommentarer

  • Indstillinger
    Sådan en kan du rolig købe. Den virker.
    Jeg har en, og er super glad for den!
    vh
    Majse
  • Indstillinger
    jeg har virkelig problemer med forkølelsessår..
    - Virker denne maskine så?
    for jeg har også prøvet alt mod det, men synes ikke at der er noget der virker..
    hilsen pernille
  • Indstillinger
    Lige en god nyhed ang. herpes-virus. Vi er en familie på 2 voksne og 4 børn, som alle har haft herpes omkring munden/læberne. Det har vi ikke mere, fordi vi købte et produkt over Ebay, som hedder Barlowes antiviral elixir. Det virker ved at man putter en meget lille dråbe på det angrebne sted, som så får viruset til at flytte sig til et andet sted, men kun med ca. den halve styrke. Så putter du en lille dråbe på der, som så får viruset til at flytte sig igen osv. Efter en 3-4 flytninger er der ikke mere kraft i viruset til at gå i udbrud og det er i praksis næsten dødt. For at komme det kvit, skal man også putte en lille dråbe lige foran ørerne på kinderne, da det åbenbart er her viruset bor, når det ikke er i udbrud. jeg har ikke haft det siden behandlingerne og det har mine børn heller ikke. Men vær meget forsigtig med størrelserne af dråberne, da det er et meget kraftigt produkt. Og det skaber som regel et sår, der hvor man putter dråberne på kinderne. Såret heler dog fuldstændig op efter ca. 14 dage - er vores erfaring. Det gør ydermere forbandet ondt i ca. 5 min. Jeg har aldrig hørt fra andre at man kunne blive fri for herpes virus, men det er vi nu. Flere har på nettet skrevet at det har samme virkning på kønsherpes, her sidder viruset bare forenden af haleroden, når det ikke er i udbrud.
    Produktet virker tilsyneladende også på fodvorter. Det har jeg prøvet ved 2 af mine børn og vorterne er næsten forsvundet nu efter 3 behandlinger og ca. 1 måneds tid(har glemt det nogen gange). Men det er kun en erfaring vi har.
  • Indstillinger
    balthazar69!

    Det lyder jo helt fantastisk. Kiggede på det der ebay, der så vidt jeg kan se er en udenlandsk hjemmeside. Jeg kunne ikke lige finde det middel, du omtaler, men det er også lige meget, for mit spørgsmål er egentlig også, hvordan du har fået undersøgt at et sådant "mirakelmiddel" ikke er farligt?

    Vi hører jo gang på gang om netop diverse "mirakelmidler" som er købt på en udenlandsk hjemmeside, som måske nok har virket på den pågældende lidelse, men som som altså har vist sig at være direkte livstruende eller invaliderende.

    Eftersom du ikke bare bruger det selv, men også på dine børn, vil jeg spørge dig, hvordan man egentlig undersøger, om noget sådant er uskadeligt for andre vitale dele af kroppen?? Det går jeg da ud fra som givet, at du har gjort?

    Kan man tale med sin læge - eller skal man over en farmaceut eller hvordan??

    Jeg spørger af ren nysgerrighed, for noget sådant lyder da besnærende, men jeg ville ikke vove at smøre noget sådan på mig selv og da slet ikke børn, uden at vide om det var et ordentligt gennemtestet og lovligt middel.

    Så - hvordan undersøger man egentligt noget sådant?
  • Indstillinger
    Det der elexir lyder som noget farligt stads, det tror jeg, at jeg vil holde mig fra. Interessant med den cold sore maskine. Virker det?

    Det nyeste jeg har set er noget, der hedder LipZor. Det skulle være kommet til Danmark i sommers og være rigtig effektiv - noget med at man ikke får forkølelsessår med blærer, hvis man behandler tidligt. I kan læse om den her:
    http://forkoelelsessaar.dk/lipzor-effek ... elsessaar/
    og her
    http://www.amazon.com/Lipzor-Light-Devi ... B005PWFQJ8


    Ellers har jeg god erfaring med Compeed plaster og Zovir som en kombination.
  • Indstillinger
    Her kan man få elixiren. Den består af harmløse urter såsom citronmelissa, pepemynte og teetræolie. Jeg Har haft stor glæde af andre af hans produkter.

    http://barlowesherbalelixirs.com/54-ant ... lixir.html
Log in eller Registrér for at kommentere.