Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp - ang smertestillende

Redigeret 6 august, 2008, 05:55 i Endometriose
Jeg har netop været akut indlagt 2 døgn på Glostrup pga meget voldsomme smerter og de gjorde desværre ikke rigtigt noget, så jeg må ringe til min læge i morgen og ændre på mine smertestillende.

Jeg er allerede oppe i nogle virkelig stærke af slagsen så mangler hjælp til forslag om hvad jeg nu kan prøve.

Ketogan virkede lidt men dem tog min læge mig af fordi de er vanedannende - men tilgengæld fik jeg oxynorm som ikke virker vildt godt men som tilgengæld er vanedannende - FEDT right?!?!

Jeg er ved at gå til i stærke smerter dagligt og skal have fjernet livmoderen 12 august - GLÆÆÆDER mig - og er indstillet på en afvænningsperiode fra medicin efterfølgende.

Det går bare ikke det her - kan dårlig komme ud af sengen selv om jeg får de her stærke piller :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Bare nysgerrig.

    Mht. at få fjernet livmoderen. Hvor gammel er du?

    Er selv lige blevet ordineret de der oxynorm eller hvad de nu hedder. (´Min læge har vist lige glemt at fortælle mig de er vanedannende)
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg er 29
    Hvis du har fået oxynorm er du vel også på vej til enten operation eller igang med noget hormonbehandling?
    Man kan ikke rigtig "leve" på oxynorm synes jeg - render rundt i en klokke hele tiden
Log in eller Registrér for at kommentere.