Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hun stopper samleje

Redigeret 21 august, 2008, 14:07 i Kvindelige sexproblemer
Hej. Jeg skriver fordi det er et problem for mig at min kæreste ikke lader mig komme under samleje.

Vores forhold er forholdsvis ungt endnu, så vi har ikke haft sex så mange gange, men de gange vi har haft, har jeg ikke fået udløsning.
Lige pludselig udstønner hun et: "Årh, jeg kan ikke mere". og skubber mig væk fra hende.

Jeg har aldrig hørt om at det var pigen der pludselig sagde stop.
Sidste gang spurgte jeg så hvorfor hun ikke ville mere og da svarede hun bare at hun ikke kunne gøre for at jeg var så langsom til at komme.
Jeg tror kun at vi højst havde samleje i 10 min. før hun arbrød det, og jeg er godt nok ikke så erfaren indenfor området, men jeg havde aldrig forestillet mig at det skulle blive et problem at få udløsning under et samleje.

Hvad kan årsagen være til at hun pludselig stopper samlejet?
Kan det være fordi det gør ondt el. lign.?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej. Jeg tror faktisk at hun slet ikke har lyst til sex, men at hun goer det for din skyld, for det skal man jo have i et parforhold. Det forventer fyren. Hun har maaske ikke lyst saa tit som du har, men goer det for ikke at skuffe dig. Det lyder som om hun bare vil have det overstaaet. Du skal bede hende slappe af og saa skal du kaele hendes klitoris, bloedt (BLOEDT!) og forsigtigt. Saa kommer hun i den 7. himmel og vil ikke skubbe dig vaek. Det drejer sig ikke om ud og ind i skeden, men det er der ufattelig mange maend der tror. Held og lykke.
  • Indstillinger
    Dav du.

    Proev at inviter hende til middag, og goer noget romantisk, hun skal vide hun kan stole paa dig, at du elsker hende. Og med tiden skal hun nok blive glad, og selv faa lyst. Ogsaa kan du fx starte med at kysse hende og roere hende. Slikke hendes brystvorter, men alt dette skal gaa langsomt, og stille og rolig. Og naar hun begynder at roere dig ogsaa. Og hun knapper din bukser op eller lignende. Saa kan du langsomt begynde paa det sjove. "jubiiiii". :D og ikke have sex i cowboy bukser og en troeje. Tag hendes toej af, langsomt. Faa hende til at foele sig tryg. Sig noget om hendes krop, er hun fed, saa syng: big girls, you are beautyful. Det var for sjov, men sig noget om hendes oejne, sig hendes bryster er dejlige, hun har en god form, hendes laeber er bloedere end dun. Ja jeg ved ik hvad.

    :D Kvinder gaar meget op i saadan noget, du taenker maaske selv at det bare er til grin det du laver, og at dine venner vil flaekke af grin over det, men nej, det goer alle! alle dem der KAN! alle dem som har mod nok til det. Og bare vent og se, efter saadan noget der, hun vil have mere lyst til sex end dig naar det kommer til stykket.
    Jeg haaber hun bruger p piller. For kondom tager meget af foelelsen, saa det vil ikke vaere naer dejlig som normalt sex, uden gummi. Eller saa kan i lade vaer med at bruge kondom, og komme i hendes mund eller lign. Men pas paa med det.

    Kom saa, i know you can do it!

    Mvh. Cengiz Polat, Sexpert
  • Indstillinger
    Nogle piger har ondt/svien/brænden ved samleje som kan skyldes flere ting (vulvodyni, endometriose, svamp, klamydia) - har du spurgt om det gør ondt?
Log in eller Registrér for at kommentere.