Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp!

Redigeret 17 juli, 2008, 14:07 i Åben debat for kvinder
Jeg er en pige på 19 år.
Jeg har det seneste stykke tid været rød og meget hævet på skamlæberne og i området omkring.
Der er svie, kløe, irritation ved mindste berøring lige ved skeden.
Det har været umuligt at have sex med min kæreste pga. smerterne og der er ligesom en brændene fornemmelse helt oppe i skeden og mit udflåd er helt hvid/gult, tykt og lidt klumpet.
Jeg troede først at det var svamp, da jeg før har lidt af det, men efter at have taget medicin mod gærsvamp og jeg stadig er generet af det, er jeg ikke sikker.
Jeg er utrolig bange for at få foretaget en gynækologisk undersøgelse da det som sagt gør ondt ved mindste berøring. Jeg har fået foretaget gynækologisk undersøgelse før, ikke fordi at det var særlig rart, men jeg frygter smertene nu.

Håber virkelig der er nogen der har en idé om hvad det kan være.

Med Venlig hilsen

M.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Mop
    Det lyder altså som svamp, og jeg har prøvet det et par gange, hvor jeg fik nogle stikpiller som hjalp.

    Du skal ikke være nervøs, for alene det du fortæller tror jeg lægen vil sige svamp, ellers tager han kun lige en prøve af udflådet, det gør ikke ondt.
  • Indstillinger
    Ja, jeg har også haft svamp før, men synes bare det føles anderledes den her gang.
    og de tabletter mod svamp jeg har taget har ikk hjulpet.
    måske er det bare mere den her gang.
    tak for dit svar. :)
Log in eller Registrér for at kommentere.