Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Armour

Hej

Jeg har lige meldt mig ind af desperation over min søgning efter Armour (tørret grise skjoldbruskkirtel). I det gamle forum har jeg set, det nævnt nogle gange, og jeg håber nogle af de gamle debatdeltager stadig læser med! Under alle omstændigheder...er der nogen, der helt konkret ved, hvordant man skaffer sig Armour (eller lign. fabrikation)???

Hilsen Qyla

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg er selv begyndt at tænke om Armour ville være at fortrække istedefor Eltroxin, da jeg oplever utrolig mange bivirkninger ved dette. Ønsker at blive som jeg var før sygdommen indtræf for 5 mdr siden - og det er jeg langt fra. Jeg var inde på Sonjas Stofskifte Forum (norsk hjemmeside) - det er alletiders forum og debat - der var der mange som var gået over til Armour. Hvis jeg var dig - ville jeg stille det samme spørgsmål der og jeg er sikker på du vil få mange og meget kvalificerede svar.
  • Indstillinger
    Hej husker1

    Blev glad for dit svar. Det gik netop også hurtigt op for mig, at det var på Sonjas stofskifteforum, jeg skulle spørge ang. Armour.
    Held og lykke med du finder løsningen på dit stofskifteproblem. Jeg håber for dig, at dit lave stofskifte er forbigående evt. i forbindelse med graviditeten (har læst din dagbog).
  • Indstillinger
    Jeg krydser virkelig fingre for at mit stofskifte en dag vil rette sig og ikke længere har brug for Eltroxin e.l. - for uh ha en masse trælse bivirkninger. Jeg lider af svimmelhed, stikken i fødder, summen i ben, ømme ben, hovedpine m.m.
    Hvad med dig kan du nikke genkendende til disse gener?
    Hvor lang tid har du været i behandling med Eltroxin?
Log in eller Registrér for at kommentere.