Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

sanseintegration dysfunktion

Redigeret 31 juli, 2008, 13:38 i Børn med ADHD
Vores søn på 14mdr har fået en slags diagnose fra en fysioterapeut: Sanseintegrativ dysfunktion!!

Er der nogen der ude med samme diagnose.

Kort beskrevet har vores søn fra første dag været meget grædende og urolig. Havde svært ved at sove og falde til ro. Blev ammet med stort besvær og ville bæres rundt i konstant bevægelse. Var meget svær at aflæse. Han lærte hurtigt at stå og kravle men virkede konstant utilfreds og meget pivet. Var/er svær at give mad. Kan ikke lide for meget uro på en gang. SOVER EKSTREM DÅRLIGT om natten, vågner mellem 3-15gange. Kan ikke finde ro. Vi børster ham nu og han får melatomin til at sove på, men har ikke den store effekt. Vores nerver hænger i en meget tynd tråd af søvn og energi mangel.
Det kunne være dejligt at høre fra andre med samme problemstilling.

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej

    ja her er en mor med de samme problemer.. vi har ikke fået en diagnose endnu men skal snart til fys. Vores søn er 21 mrd. Det var som at læse om min egen da jeg læste om din søn. dog har vi ikke givet medicin og håber da heller ikke det blir enden af dette. Vi ved som sagt ikke helt hvad der er galt. Men vi har og har stadig et meget uroligt barn. Spiser bedre nu men det har været meget sparsomt indtil. Han bliver stadig ammet dag og nat. Han er vågen vildt meget om natten og ja vi er meget tyndslidte som jer. Der er nogle motoriske ting han stadig ikke gør og han har et sprog som en på 10 mrd. Måske det er noget med ørene. men vi ved intet endnu. Alle har ferie pt. venter med at skrive mere indtil du har svaret, så jeg kan se om du stadig er herinde.
Log in eller Registrér for at kommentere.