Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

TAK!

Redigeret 17 juli, 2008, 11:11 i Ris og ros til Netdoktor
Tak fordi man nu i flere af debatterne kan klikke på overskriften og på den måde se alle debatter under denne overskrift. Det gør det meget mere overskueligt, at man kan se hvilke debatter, der er blevet skrevet i.

Mvh Karina

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan altså stadigvæk ikke klikke på de røde overskrifter :(
  • Indstillinger
    Hvis det er overskrifterne i indekset (http://www.netdoktor.dk/debat/index.shtm), det handler om, kan jeg heller ikke klikke på dem. Det ville ellers være genialt.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Jubiiii hurraaa

    Det ændrer dog ikke faktum : Debatten er i forhold til før - nu helt død!

    Der er 371 der læser 1 indlæg og 1 der svarer - næppe noget at bryde ud i stor takke jubel over ? Jeg forstår egenlig ikke hvorfor det er så vigtigt at kunne spore folk ? Med mindre medicinal industrien har en skjult agenda over hvem, hvor hvilken demografi, hvilken køn og hvilken alder?

    Hvis vedkommende er så dum så hun bryder ud i jubel over det ja...så øhh

    Debatten findes ikke mere - men er forstummet og udeblevet!

    Sådan er det.

    Og "netdoktor" tja ...læser med hver dag og gør intet! Gaaaab.

    En helt igennem frigid debat.

    Maj
  • Indstillinger
    Hej igen

    I flere af debatterne kan man nu klikke på linket under overskriften og se alle debatter inden for emnet. F.eks kan man under overskriften "Børn" klikke på linket "Debatter om børn", og under overskriften "depression" klikke på linket "debatter om depression".

    Så det er altså ikke den røde overskrift, man kan klikke på, men netdoktor har lagt en "under overskrift" ind lige under de røde overskrifter.

    -Og Maj. Hvad er det for en tone du skrivet i, og en måde du tiltaler de andre debatører på?........
    Slap da lige lidt af!

    Mvh Karina
  • Indstillinger
    Ja, man kan klikke på de links, der ligger under overskrifterne. Men hvis man er interesseret i alle de emner, der er samlet under én overskrift, så kan det alligevel betyde, at man skal igennem rigtigt mange omveje for at se, om der er nogle nye indlæg. Derfor sidder jeg med 5 forskellige sider åbne. Før kunne jeg på én side se, om der var nogle nye indlæg inden for alle undergrupperne.

    Jeg synes, at man lige må skille tingene ad. Den nye opsætning er én ting - der er både forbedringer og ikke-forbedringer, synes jeg.
    Et helt andet problem er, at debatterne (givetvis p.g.a. log-in) er døde i forhold til før. Det betyder jo ikke, at det ikke kan være positivt, at der sker forbedringer i opsætningen.


    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej Helene

    Jeg mener, at der som noget nyt er lagt en "underoverskrift" ind under overskriften, som giver den samme funktion, når man klikker på den, som du efterlyser på overskriften.

    Prøv f.eks at klikke på "underoverskriften" under Børn. Den der hedder "Debatter om børn". Så kommer alle debatterne under underemnerne frem, og man kan se, hvornår der sidst er skerevet under de forskellige emner og af hvem.

    Og nu har jeg lige opdaget, at listen med debatter på forsiden er blevet kortere, fordi netdoktor har gjort det sådan, at underemnerne først kommer frem når man klikker på overskriften. F.eks. under depression.
    Så de arbejder da på sagen og lytter til, hvad vi siger.

    Tak for det

    Mvh Karina
  • Indstillinger
    Hej Karina

    Ja, jeg har godt set 'underoverskrifterne' under de røde overskrifter.
    Men det har ikke den funktion, jeg savner - nemlig et hurtigt overblik over nye indlæg indenfor hele gruppen (som der var i den gamle debat).

    Det er jo fint nok, hvis du f.eks. er interesseret i den debat, der hedder 'Debatter om børn'. Men hvis du også er interesseret i alle de andre debatter i gruppen (som 'sengevædere', 'handicappede børn', 'autistiske børn' o.s.v.), så kan det blive ret omfattende at skulle ind på alle siderne og chekke for nye indlæg.

    Under 'Børn' er der 6 debatter. Under 'Sind og psyke' som jeg er interesseret i, er der 11 debatter, hvoraf jeg er interesseret i de 10. Så selvom nogen af dem er samlet på én side, så bliver det alligevel uoverskueligt og langttrukkent at chekke for nye indlæg.

    Hvis man så oven i købet er interesseret i f.eks. alle debatterne i både 'Børn' og i 'Sind og psyke' (eller nogle andre forskellige grupper), så kan man virkeligt holde sig godt beskæftiget bare med at chekke, om der er nye indlæg.

    Så det jeg savner er, at man kunne klikke på hovedoverskriften og så få en liste op med de nyeste indlæg i alle de debatter, der hører til indenfor denne hovedoverskrift.
    Noget i retning af den måde det var på i de gamle debatter. Det var så langt mere overskueligt og hurtigt.


    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.