Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kønssygdom uden sex?

Redigeret 19 april, 2009, 07:50 i Åben debat om kønssygdomme
Hej
Hvilke kønssygdomme kan man få selvom man ikke har dyrket sex?
Synes det er lidt svært at finde ud af HVORDAN man får de forskellige kønssygdomme.

Har undret mig lidt over nogle bitte små hvide knopper jeg har i små plamager på penis under forhuden, nogen der kan svare mig på om det er noget der betyder noget?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa :D Jeg har præcis det samme .. har ingen anelse om hvad det er, men hvis jeg får svar vil jeg gerne skrive til dig, og hvis du får svar må du gerne skrive til mig på jeg_er_den_anonyme@hotmail.com

    På forhånd tak
  • Indstillinger
    Hvis man er rigtig, rigtig uheldig så kan man godt pådrage sig noget på et offentligt toilet, bad eller solarie, hvis man komme lige efter en anden og ikke lige spritter af, men bare lægger sig. Bare tanken om, hvad der har været der før mig er nok til at jeg lige bruger det minut.

    Så jo, du kan da have været uheldig, men hvis du har noget, der generer dig, og du ikke ved, hvad det er, bør du nok lige smutte til læge, for at få det undersøgt. Det kan ret beset og bare være en eller anden for for irritation; måske du ikek lige kan tåle den slags vaskepulver, der for tiden bliver brugt eller lignende, men man skal aldrig gå med sådan noget i længere tid, uden at få de checket.
Log in eller Registrér for at kommentere.