Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Indlæg fra den gamle debat ...

Kære brugere

Vi har lagt nogle af den gamle debats indlæg på den nye debat. Vi har til det formål oprettet en profil, der hedder GammeltIndlaeg1. Alle indlæg, der er lagt på debatten af GammeltIndlaeg1, er altså indlæg fra den gamle debat.

De bedste hilsner

Redaktionen
Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Problemet er jo, som skrevet før, at vi skal "pløje" alle emner igennem, for at finde nye indlæg.
    De røde OVERSKRIFTER burde være klikbare, så man kunne få et overblik over, hvilke tråde der var kommet nye indlæg i.

    Sådan var det førhen.
    Hvis man klikkede f.eks. under KVINDER - kunne man se om der var nye indlæg/emner i de forskellige debatforum - overgangsalder - abort - åben debat for kvinder o.s.v.
  • Indstillinger
    Jeg er meget, meget enig med Tulle.
    Der er mange gode nye tiltag, men det er uoverskueligt og langt mere besværligt at komme ind på de relevante 'underdebatter' nu.
    Jeg sidder her med 5 sider åbne for at kunne følge med i de debatter, der interesserer mig. Før kunne jeg have én side åben, hvor jeg hurtigt og overskueligt kunne se overskrifterne på de sidste 10 nye indlæg indenfor de samme debatter.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej Helene
    Det er sket, at jeg har klikket på en profil, og læst personens indlæg ad den vej, og opdager så at : Nå er der også gang i en debat der..:)

    Det kan ikke være rigtigt, at det er den vej vi skal gå, for at se hvor der er liv i en debat.
Log in eller Registrér for at kommentere.