Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blå mærker af småstød og -slag

Redigeret 28 oktober, 2011, 07:35 i Blod og blodsygdomme
Hej ligesindede!
Min krop og særligt mine ben er for det meste dekoreret af blå mærker, da der intet skal til før et stød eller lille slag afsætter sit kedelige blå mærke. Ikke just kønt at udstille, nu den "blottede-bare-ben" sæson er sat ind. Talte lige 27 af slagsen da jeg hev bukserne ned nu. "Hva har du lavet? Hvad er der sket? blir jeg undertiden adspurgt.
SÅ:Hvad er det lige min krop ikke kan finde ud af som andres kan. Formoder at jeg ikke er ekstremt mere klodset end andre mennesker.

Kommentarer

  • Indstillinger
    altså jeg vil ikke gøre mig klog det det her, for aner ingenting om det..

    men efter at min mor fik konstateret forstørret hjerte, og fik noget blodfortyndende, begyndte hun også at få blåmærker. der skulle ingen ting til, man skulle nærmest bare røre hende, så lignede hun en der havde fået slag med at bat...
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg selv er på blodfortyndende medicin og jeg skal specielt lægge mærke til, hvis jeg har tendens til at få blå mærker af selv de mindste stød eller slag. Så jeg vil sige, at jeg synes bestemt, at du skal søge læge, da det kan være at dit blod er for tyndt og dermed kan ødelægge indre organer...det er faktisk ret slemt...men søg hvert fald læge i første omgang...

    Hilsen Tower
  • Indstillinger
    Jeg har leiden og hvis jeg tager hvidløgspiller eller tilskud af fiskeolie får jeg rigtig mange blå mærker. det er ligesom om årene brister inde under huden.
    til dig som får mange blå mærker-- få dit blod undersøgt for Leiden.
Log in eller Registrér for at kommentere.