Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Migrænisk svimmelhed?

Redigeret 14 juli, 2008, 05:54 i Hovedpine og migræne
Jeg er pige på 19, som lider af migræne og har dagligt hovedpine.. Men for et års tid siden begyndte jeg pludselig fra den ene dag til den anden dag at være rigtig svimmel meget af tiden.. Jeg blev nød tid at stoppe op når jeg gik fordi alt pludselig kørte rundt i en karrusel og jeg ikke rigtig kunne overskue hoved og hale på hvor jeg var og i hvilken retning jeg giv og sådan..Det kom på vidt forskellige tidspunkter og varede forskellige intervaller.. I starten var det meget slemt, men nu er det forskelligt hvor slemt det er og lige i øjeblikket er det ikke så slemt..

Jeg gik så til min praktiserende læge for at høre hvad det kunne være, og han undersøgte mig, han sendte mig videre til øjenlæge og en øre-, hals- og næse læge.. Hos øjenlægen var der intet.. Det var der sådan set heller ikke hos øre-, hals- og næse lægen, man da han fik afvide at jeg led af migræne var han ikke itvivl om at det er migrænisk svimmelhed.. Han kunne dog ikke forklare præcist hvad det er, andet end at det var en anden form for migræne, men jeg skulle tage det videre til mine behandlere... Det gjorde jeg og fik ikke noget ud af det end nå ja det ved jeg ikke rigtig lige noget om..

Så, er der nogen der kender til det? For synes selv det lyder lidt absurt, men alligevel er detbedste at tro på, da jeg intet andet har..

Hilsen L
Log in eller Registrér for at kommentere.