Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Styrtblødning

Redigeret 21 januar, 2011, 12:18 i PMS og menstruation
Jeg er en pige på 16 og har kun haft min mens som styrtblødninger . det er sket to gange og jeg forstår ikke hvorfor . Min læge ved det heller ikke og har kun givet mig nogle piller . der er gået et halvandet år i mellem de to styrtblødninger og har ikke blødt før den første og i mellem de to . den første var på omkring 10 dage og startede uden pletblødning eller noget . Er der andre som har oplevet det samme ? O hvadhar i gjort ved det ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa...
    Jeg ville få en henvisning til en gynækolog :-)
    Sidste år blødte jeg meget voldsomt og i meget lang tid. Jeg kom til en gyn. på hosp, som fortalte mig at fordi jeg havde gået mange måneder uden mens, så havde den slimhinde som man plejer og bløde ud ved mens, samlet sig stor. Og derfor blødte jeg MEGET voldsomt. Jeg fik nogle piller mod det, så jeg kunne bløde slimhinden helt ud (hvilket gjorde lidt ondt) og efterfølgende fik jeg nogle piller som hedder perlutex mod PCO, som han konstaterede jeg havde...
    Men jeg ville få en henvisning, så de kan finde ud af om du evt. har PCO...
    Knusser :-)
  • Indstillinger
    må jeg lige hører hvad du gjorde ved godt det en gammel debat men jeg har det lige nu har styrtblødet i en måned nu og skal skifte hver kvarter og alligevel der er det næsten ikke nok :( kan ikke gå i skole for smerter og styrtblødningen :( ved ikke hvad jeg skal gøre jeg er 19 og stoppede med p piller for over et år siden
  • Indstillinger
    Hej Maria

    Har ud ikke været hos lægen? Formodentlig ikke eftersom du spørger her... Så; du spørger hvad du skal gøre: Se at komme til lægen.
    Hvis du har været hos lægen og denne bare ikke har gjort noget må du se at komme afsted igen og insistere på at blive undersøgt grundigt.

    Du må være ret afkræftet af at bløde så kraftigt.
    Men uanset om du er det eller ej, så skal du undersøges grundigt så I kan finde ud af hvad der er galt.
    For et eller andet er der galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.