Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt efter samlege

Redigeret 24 juli, 2008, 16:42 i Kvindelige sexproblemer
pleas hjælp mig.. hej.. nåår mig og min kæreste dyrker sex efter vi har gjort det 2-3 gange på en dag for jeg ondt i skedeindgangen hvor det strammer rigtigt meget. Også svier det når jeg tisser det gør rigtig ond. har ikke haft det før. det er begyndt efter jeg har været sammen med min kæreste 1 mrd.s tid. hvad kan det hver. det sker hver gang vi har samlege de 2-3 gang
hilsen Camilla..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Måske skulle i bruge noget glidecreme. Det lyder lidt som om at du ligesom bliver "slidt" dernede, når i har så meget gang i den.
  • Indstillinger
    Undskyld mig, men det kan da kun være logisk at du får ondt i skeden hvis dig og kæresten har sex 2-3 gange om dagen :)

    En mands penis bliver også enormt øm hvis man har sex så tit, det kan ligefrem være smertefuldt. Dette må man dog bare bidde i sig, da det går væk når den er blevet varmet lidt op.
  • Indstillinger
    God aften, Frk. Camilla

    Jeg kan fortaelle dig, at 2-3 gange om dagen er fuldstaendig normalt. Og det har overhovedet ikke noget med det og goere.

    Problemet kan vaere, at du ikke har naer saa meget lyst efter 1-2 gang. Og hvis du goer det for ikke at skuffe ham, saa er det derfor. Saa er du bare ikke vaad nok.
    Og jeg kan sige dig, glidekrem i denne sammenhaeng vil ik goere nogen nytte. Saa vil du faa problemer med inderskeden, Altsaa indeni dig.
    Men vent lige et par dage eller uger, indtil alt er i orden igen, altsaa naar det ikke goer ondt naar du tisser osv. Saa kan i starte paa en frisk.

    Se om i kan cutte det ned til 1-2 gange om dagen, og saa kan i ligge og kaele eller bare snakke eller kysse osv.

    Vear sikker pa du overhovedet har lyst til sex, eller om du overhovedet er vaad nok, det styrer du jo selv, og bare fordi han VIL have sex, skal du ik lade ham traenge ind. Han maa bare forstaa det. Og han maa laere at styrre sin lyst. Han vil blive sur eller muggen hvis du siger nej, det er sikkert, det ved jeg da jeg selv er en dreng, men saa maa i noejes med blowjobs, eller onani.

    Mvh. Cengiz Polat. - Sexpert
Log in eller Registrér for at kommentere.