Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Til netdoktor

Redigeret 15 juli, 2008, 01:33 i Ris og ros til Netdoktor
Jeg har brugt lang tid på at skrive et indlæg, fordi jeg gerne ville have det skulle være gennemtænkt, inden det blev sendt.
Hvad sker der, alt er væk. Vil det sige, man bliver "logget ud" , hvis det tager for lang tid at skrive.
Det er tredie gang, det sker for mig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Billedgalleri

    Jeg foreslår, at du skriver din tekst med dit tekstbehandlingsprogram (de fleste har programmet Word) og gemmer teksten som et almindeligt dokument.

    Derefter går du ind i menuen ”Rediger” og klikker på ”Marker alt”. Derefter endnu en gang ind i menuen ”Rediger”, hvor du denne gang klikker på ”kopier”. Nu ligger hele din tekst parat til at blive sat ind på én gang.

    Derefter går du på Internettet, finder den debat, som du vil skrive i, logger dig på og gør klar til at skrive i feltet ved med musen at sørge for, at indsætningspunktet er i øverste venstre hjørne. Derefter klikker du på symbolet ”Side”, som er øverst til højre lige ved siden af det printersymbol, som man bruger, hvis man vil printe en side ud. Og vupti, så kommer hele dit dokument på plads, og du kan sende med det samme.

    Denne metode har den fordel, at du kan give dig god tid til at skrive. Og hvis du skulle blive afbrudt, gør det ikke noget, for du kan bare gemme din tekst og skrive videre og sende den en anden gang.

    Med denne metode vil du heller ikke blive udsat for at indlæg forsvinder ud i den blå luft.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Det var også den metode, jeg brugte på den gamle debat. Prøvede så på den nye her, men så vidt jeg kunne se, kunne systemet ikke finde ud af at tælle tegnene, når det hele blev sat ind på én gang.
    Der gik ialtfald noget kuk i det for mig, men det virker jo åbenbart selvom der (måske) ikke tælles tegn.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej

    Indtil nu har jeg skrevet 8 indlæg, og hver gang har jeg skrevet indlægget helt færdigt først og sat det ind på én gang ved hjælp af den ovenfor beskrevne metode. Jeg har ikke oplevet nogen problemer.

    Mange hilsner

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har prøvet om jeg kunne finde programmet Word, det kan jeg ikke. Jeg kunne finde notesblok, som en omtalte, men det kan jeg heller ikke finde ud af.
    Jeg gik frem efter: marker alt, og ind for at kopiere, men det kunne ikke lade sig gøre. Jeg ved ikke hvad jeg gør forkert.
    Nej, jeg venter til der kommer en, der kan finde ud af det.
  • Indstillinger
    Hej Billedgalleri

    Jeg ser, at du har programmet Notesblok, som åbenbart må være et tekstbehandlingsprogram.

    Jeg har aldrig hørt om det. Jeg har prøvet at se, om det ligger på min computer, og det gør det faktisk.

    Måske kan du finde lidt vejledning her:

    http://windowshelp.microsoft.com/Window ... 30.mspx#EI

    Om lidt vil jeg prøve at skrive et indlæg i programmet Notesblok og se om jeg kan sende det.

    Hilsen

    Kameliadamen
  • Indstillinger
    Hej Billedgalleri

    Nu vil jeg prøve at skrive et indlæg i programmet Notesblok og se, om det kan indsættes i denne debat.

    Da jeg åbnede programmet, kom der et vindue, hvor der for oven står "Unavngivet - Notesblok"

    Nu skriver jeg så min tekst, og derefter finder jeg "Marker alt" og derefter "Kopier" oppe i menuen "Rediger".

    Nu må vi se, om det kan indsættes.

    Hilsen Kameliadamen

    Som du ser, lykkedes det. Så må det også kunne lykkes for dig!
  • Indstillinger
    dette er en prøve.

    Tusind tak. Som du ser klarede jeg den.
    Sætningen : dette er en prøve, fik jeg sat ind.
    Jamen , hvor bliver jeg dygtig.
    Jeg må i gang med dagens gøremål. Jeg gider bare ikke, men det skal jo gøres.
Log in eller Registrér for at kommentere.