Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

buet penis.

Redigeret 22 august, 2008, 09:39 i Mandlige sexproblemer
er det normalt at en penis bøjer (næsten ligesom en banan.), og er det svært at komme op i en pige?

Kommentarer

  • Kommer helt an på hvilken vej den bøjer da.
    Ellers så tag til lægen og spørg ind til omkring "Krummernik".
  • proev og hoer :D taenk jer lidt om, Hvis din pik boejer 45 grader , saa skal du soege laege med det samme. Men hvis det er som en banan, saa er det KUN godt. Bedre end en LIGE penis. Du rammer hendes Gpunkt meget bedre, og jo, du kan selvf godt komme i hende. :D ingen bekymringer >P
  • proev og hoer :D taenk jer lidt om, Hvis din pik boejer 45 grader , saa skal du soege laege med det samme. Men hvis det er som en banan, saa er det KUN godt. Bedre end en LIGE penis. Du rammer hendes Gpunkt meget bedre, og jo, du kan selvf godt komme i hende. :D ingen bekymringer >P
  • Til Cengiz123

    Jeg har selv en moderat krummerik som peger nedad, det er rigtigt at den rammer godt når mig og min kæreste har sex med ansigtet mod hinannden (altså missonær, ridde osv.) Men vi har slet ikke sex "Bagfra" da dette netop pga min krummerik gør ondt og er ubehageligt for min kæreste.
    Så der er desværre både positive ting og negative ting der følger med en krummerik som vel og mærket peger nedad.
  • Ja det er helt normalt, det skal du slet ikke bekymre dig om .
  • hey Andreas og til Andreas

    Det var da underligt, men den har da sine positive sider. Og de er bedre end normal, de fleste piger foretrækker buede eller tykke peniser :)
Log in eller Registrér for at kommentere.