Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hjælp !! :(

Redigeret 8 oktober, 2008, 14:50 i Underlivsbetændelse
Hej
Jeg er en 19 årig pige som er gravid i 37 uge.
Jeg har rigtig ondt i min skede, den kløer lidt og svier og så har jeg neon gult udflåd, når jeg er på toilet kan jeg næsten ikke tørre mig da den er så øm.
der er ikke noget at se overhoved.
jeg har haft det nu i en 4-6 dage.

Hvad tror i det kan være?
Og hvad kan jeg gøre ved det?
håber virkelig der en nogen som vil komme med et bud.

Med venlige hilsner MigSelv19

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg er også en pige på 19 år, jeg har det selv lidt på samme måde lige nu, hævet, rød, svie, kløe og smerte under samlege.
    Men det kunne godt lyde som om det er svamp.
    Det har jeg selv lidt meget af, og jeg ved hvor uudholdeligt at det er.
    Men tag til din læge og bliv tjekket for at være sikker.

    Med venlig hilsen

    M.
  • Indstillinger
    Nu lyder din overskrift jo underlivsbetændelse, hvillket jeg har haft, og det var så stort at smertehelvede for mig, at jeg intet andet end at ligge krøllet sammen på stuegulv kunne foretage mig.

    jeg kunne mærke en smerte, der de første dage føltes som præ mentrautionssmerter men måtte allerede dagen efter erfare, at smerten havde bredt sig og nærmest kunne følges hele vejen fra livmoder og op i æggestokken - så min pointe er, at du nok ikke skal være bange for, at det er udnerlivsbetændelse
  • Indstillinger
    Jeg er en pige på 21 år der har haft samme problem, og det var netop som de andre foreslog -svamp.
    Men kan kun sige at håndkøbs medicinen Canesten ikke gjorde det for mig. Jeg gik til min egen læge som udskrev noget effektivt creme og tre stik piller. Så jeg vil bare råde dig til, at gøre det som det første, i stedet for hvad man ellers kan få i håndkøb..
Log in eller Registrér for at kommentere.