Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er I - eller skal I på ferie ?

Redigeret 20 juli, 2008, 13:40 i Åben debat for kvinder
En ferie-debat, må vel være velevant i denne tid ;-). Det er ALTID spændende at høre om andres ferieplaner. - Os selv - d.v.s. min mand og jeg, skal ikke på ferie af to grunde.

Den ene er, at der er mange syge i vores familie, så vi har en del at se til og til tider også for meget.

Den anden grund, er priserne på ferier i denne tid. - Vi er - hvad man i gamle dage kaldte førtidspensionister og holder os ALTID fra den dyreste tid.

Vi er ellers blevet så begejstret for ferie med All Incl. - Vel igen, mest af økonomiske grunde, men hvor er det da herligt, som husmor, bare at kunne sætte sig til bords og ALT er betalt i rejsens pris.

Må sige, vi har prøvet at være utrolig heldige og fået rejse til ultra få penge.

For os, der skal blive hjemme, håber vi sikert alle sammen, at sommeren ikke skal "drukne" i regn og blæst.

Glæder mig til at læse om jeres ferie-planer.

Kærlige hilsener fra Laura.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Laura

    Er IT'er - men gider ikke det der ferie-ræs. Typisk holder jeg ferie i egen have og slapper af - laver kun det jeg gider, læser et par bøger, cykler en tur eller tager ned til stranden nogle dage, hvis vejret arter sig.

    I år skal jeg en uge til Gotland med kæresten - glæder mig til at se den gamle middelalderby Visby og så ellers til at zappe lidt omkring uden planer.

    Holder altid ferie udenfor skolernes ferie - så har jeg da Helsingørmotorvejen nogenlunde for mig selv i de 6 uger, hvor monsterne holder sommerferie.

    Så de 3 sidste uger i august er jeg på en slapper, læser, hygger ....

    MetteS
Log in eller Registrér for at kommentere.