Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Invitation til alle LS piger

Redigeret 11 januar, 2009, 13:23 i Lichen Sclerosus
Hej alle

Først tak til tjorg9, for det fremragende initiativ at kopiere de gamle indlæg over. Det er godt nok blevet noget dødt herinde, efter det nye log-ind system. Det er ærgerligt, for vi er mange, som havde rigtig meget glæde af at skrive sammen her. Så hvad med at blive oprettet, så vi kan støtte hinanden...?!
INVITATION: Som nogle sikkert vil huske lovede jeg i begyndelsen af året at tage initiativ til at samle alle de LS piger, som har lyst til en eftermiddag hjemme hos mig. Så skulle du læse dette, og er interesseret, så send en mail til:
lichensclerosus@ofir.dk
så sender jeg dig en invitation til din mail.
Hilsen til alle
Anette1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Anette
    Jeg støtde på dette emne ved en tilfældighed. Jeg er meget nysgerrig omkring hvilke symptomer I har, da jeg har en stærk mistanke om at jeg også lider af LH. Jeg har stærk kløe, klumpet hvid udflåd og huden skaller. Er blevet undersøgt og testet for svamp, klamydia osv uden resultat. Desværre har både min læge og gynækolog ferie tre uger frem
    mvh Maria
  • Indstillinger
    Redigeret 20 oktober, 2008, 09:56
  • Indstillinger
    Er der nogle i Aalborg området, der vil mødes, må i meget gerne maile mig: miomao19@yahoo.dk
  • Indstillinger
    Hej Anette

    Hvordan gik "mødet", har i lavet en alternetiv gruppe eller findes i alle stadig herinde?
    Jeg er selv LS ramt, er nysgerrig og vil gerne være med

    Mange hilsner Dudi.
  • Indstillinger
    Hej Dudi
    Ja, vi findes stadig. Vi er efterhånden et par og tyve stykker som skriver sammen; ikke ofte, men ind i mellem. Vi har en fælles mail-liste, som du er velkommen til at komme på.
    Vores møde gik over al forventning, og snakke gik livligt fra første sekund..
    vi mødes igen den 1. februar i Allerød.
    Hvis du er interesseret, kan du skrive til lichensclerosus@ofir.dk
    Det er mig du så skriver til, og du kan komme med i "gruppen".
    Mange hilsern og godt nytår
    Anette
  • Indstillinger
    Det lyder godt, jeg har sendt dig en mail. og vil forsøge at komme 1 feb.

    Jeg håber nu alligevel at noget af debatten kan fortsætte her i netdoktor, til gavn og glæde for alle de der "kommer forbi" og har brug for at vide at der er andre i samme båd.

    Mange hilsner Dudi
Log in eller Registrér for at kommentere.