Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp til udvikling

Redigeret 29 juli, 2009, 09:57 i Sexfantasier
Hej. Vores sexliv er efterhånden ved at blive lidt ensformidt, selv om vi faktisk har rimelig sex nu, så synes jeg stadig at det kunne trænge til fornyelse. Jeg er åben for alt, men det jeg er interreseret i er ideer til sexlege/rollespil,nye stillinger, ornani eller godt legetøj. Eller også bare urinsex, er der nogen der har erfaringer med det eller lignende ting, hvis der er vil i så ikke komme med nogle gode råd og beskrivelser om hvordan det var. Var der noget der virkelig var godt, kan i så ikke beskrive hvordan i gjorte, og hvis i vil beskrive hvad i bægge synes om det.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Mig og min kæreste har prøvet lidt forskelligt med sexlegetøj, bla. en vibrator som han bruger på mig mens vi har sex, og det syns jeg personligt er rigtig godt. og da jeg ikk kan få orgasme uden at klitoris bliver stimuleret har det været rart at jeg også har kunne få noget ud af at have sex på den måde.
    Noget andet vi også har prøvet er bindelege. binde hinanden fast til sengen og få bind for øjnene. Hvilket vi begge to synes var rigtig godt og ophissende, det at man ikke selv har krontrollen og lader sin partner tage hele styringen og ikke ved hvad de vil gøre.
    I kunne også prøve at udforske det at have sex offentlige steder hvis det er noget i er til.
    det behøver jo ikke at være steder hvor i kan blive set, i kan også gøre det i bilen. og når det blir rigtig sommervejr kan i tag en tur på stranden en aften. det er utrolig romantisk. men husk lige et tæppe, ellers er det ikke så rart. :)

    håber du kunne bruge det til noget.
    mig og min kæreste har fået sat ekstra "fut" i vores sexliv efter vi har turde udforske det lidt mere, og det er kun blevet bedre. meget bedre.
    så det er bare med at springe ud i det, jeg er sikker på at din partner er med på det.
  • Indstillinger
    Vi bruger meget kostumer, det er min kæreste helt vild med, og jeg synes det er frækt at klæde sig ud :)
    Ellers så gør det steder, som i ikke plejer. Gør det i bilen, et lidt offentlig sted, eller snak med hinanden om, hvilke fantasier i har, da i sikkert ikke har udført alle hinandens fantasier :)

    Lisen
  • Indstillinger
    hvis i altid holder jer til sengen så prøv nye steder i boligen for at der sker noget nyt, det kan også være nice nogen kan at tirre hinanden et par dage også have en hel aften hvor man giver hinanden en masse opmærksom hed, ellers prøv tantra det er super godt også hvis man vil prøve noget nyt, der ikke er for indviklet og som heller ikke overskrider ens grænser :)
  • Indstillinger
    Mig og ekskæreste har gjort det at vi skrev smsér til hinanden i løbet af en dag. Han gik i en periode hjemme, og synes det var for surt når jeg var på arbejde og han havde lyst.. så begyndte han at sende mig frække smsér, og det udviklede sig så, og ja... nogle gange måtte jeg ty til toilettet på arbejdspladsen.. og man kan bare ikke vente til man kommer hjem.
    Vi brugte også det, at hvis vi var ude og køre en tur, kunne vi spørge ind til hinandens frække fantasier, og der gik sjældent lang tid før vi begge var tændte, og måtte finde et sted... ikke nødvendigvis for at have samleje, men han kunne den ene gang finde på at give mig finger eller jeg slikkede ham til han kom ... så kan man skynde sig og åbne bildøren og spytte ud inden man kører videre ;-) Man kan også fortælle hinandens fantasier inde i sengen... Det synes vi var frækt... Imens man stille rører ved hinanden, beder man om en fantasi ... og den anden begynder at fortælle. Det behøver ikke at være noget der tænder begge to... for der skal jo være en slags "frit spil" for fantasierne, så længe man kun fortæller om dem... og når man får visket stille ind i øret hvad ens kæreste kunne tænke sig at gøre med en, så bliver man ret hurtig varm inden i :-)
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor langt I er i jeres sexliv, men har I mod på det, kan I jo ringe og spørge en swingerklub om I kan få en rundvisning, I kan også oprette en profil på scor.dk og sex chatte med andre. Jeg har også prøvet at tale med en mand på træfpunktet som talte frækt til mig imens min kæreste lå og slikkede mig..
    Det er jo kun fantasien den sætter grænsen, så ud og søg mulighederne på netten :-)

    Pøj pøj med det!

    Knus
  • Indstillinger
    Hej

    Eks kæresten og jeg fik lyst til at barbere hinanden med de nye kraber med vibrator . Det var bare sådan en fed fornemmelse . Tror nok mest at det var eksen . Da der blev barberet nede ved skede og klitius .

    johnny
Log in eller Registrér for at kommentere.