Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvidt "sår" ved mandlerne (bagerst i muden) Hjælp#

Hej, Jeg har "tit" vågnet op om morgenen, og haft træls hals, besvær med synkning (ondt) og for første gang, har jeg opdaget - (sikker på det aldrig har været det før) - en hvid "plet" bagerst i muden , hvor mandlerne sidder - det sidder KUN i venstre side, og er lidt mindre end en 25'øre.
Fik/opdaget det i dag, og hele dagen igennem har jeg haft besvær med synkning, (ondt helt op til ørene) samt utroligt ondt i halsen. Da jeg køre meget scooter med "åben hals" har jeg tit selv været skyld i "ondt i halsen" - men den nye hvide plet bekymre mig voldsomt - da jeg er total paranøja mht. operationer af den mindste slags.

- Har dog drukket the hele dagen, og smerten er blevet en del mindre, man kan dog stadig mærke der noget galt.

Håber i har nogle gode svar/råd.

mht. Steffen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Det er jo et stykke tid siden du skrev, så måske kigger du ikke mere her.
    Jeg håber sandelig det er gået væk. Hvis ikke : Gå til din tandlæge eller læge. Hvis tandlægen eller lægen ikke gør noget, så bed om en henvisning til at få taget en prøve.
    Jeg ved godt det ikke er sjovt, men gør det alligevel.
    Jeg kendte en, der var ude for det samme, det viste sig desværre at være kræft. I det tilfælde var det tandlægen, der tog det alvorligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.