Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tandbehandling

Jeg vil gerne spørge om der er nogen der har fået ordnet tænder igennem Tandrejser.dk. i Ungarn. Jeg er meget interesseret i at høre både godt eller mindre godt, da jeg tænker på at tage derned for at få erstattet min protese med implantater det de kalder en bro, så tænderne ikke kan tages ud. Det vil glæde mig meget hvis jeg får noget respons.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du

    Sjovt njok, jeg står med samme tankegang - har dog været i dialog med en dansk tandlæge der fraråder det pga. erstatninger hvis noget går galt - om det så er fordi de er bange for at se en god forretning gå tabt eller hvad - tjaa-
    Kan dog oplyse dig om, at en sådan implantat tingest koster, for bare en overmund i retningen af kr. 140.000 - hmmm. lidt tankevækkende
    Men finder jeg løsningen, så skal jeg nok skrive til dig - eller finder du den, ville jeg være rigtig glad for et par linier fra dig
    hilsninger
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg skal nok lade høre fra mig hvis jeg finder ud af noget. Jeg har også sat det i bero. Jeg har også forhørt mig hos en tandlæge i tyskland der kun laver implanteter. Han skal have omkring 95,000 til 115,000.

    Og herhjemme har jeg forhørt mig da sagde de omkring 125,000.
Log in eller Registrér for at kommentere.