Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

pysikes Tisse problem(Barn)

Redigeret 15 september, 2009, 17:00 i Mænds sygdomme
Hej jeg har det problem at jeg føler at jeg skal tisse hele tiden

især når jeg er nervøs eller sidder i en bil så føler jeg at jeg skal tisse meget

Men når jeg går på wc kan jeg næsten ikke tisse så det er kun noget jeg føler - Hvorfor tror i at jeg føler dette

Baggrund for tisse problem:

På blå mandag sad jeg i en bus sammen med min klasse jeg drak meget vand og jeg skulle tisse rigtige meget jeg var næsten ved at græde fordi at jeg havde så svært ved at holde mig

Efter den tur har jeg følt at jeg skulle tisse hele tiden

Tror i det er fordi at jeg hele tiden tænker på det og derfor føler noget som ikke er rigtigt

eller tror i noget andet - Giv et bud

Kort om mig:
Hedder Rasmus
Alder 14 år
...

Hvis i har et svar/bud må i meget gerne skrive en mail eller skrive i debatten

Mail: nulspam123@gmail.com

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg havde samme problem i din alder, og det blev faktisk så stort et problem at jeg ikke kunne sove om natten, fordi at man følte tisse trangen hele tiden.

    Efter at det havde stået på i en længere periode, begyndte jeg at anvende forskellige metoder til at stoppe denne trang. Først og fremmest sidder trangen i din hjerne, og du skal overvinde den. Her kan du prøve:

    *Prøv at læse i en bog, det kan muligvis fjerne focus på tisseproblemet.
    *Prøv at ligge noget imellem benene, som kan give noget pres på penis.
    *Sørg for at tisse, lang tid før at du går i seng, da det altid er svært at drive tanken om at tisse væk, hvis du havde gjort det 5minutter forinden.
    *Prøv at overbevise dig selv om at du slet ikke skal tisse, hvis du kan overvinde den tvangstanke, vil problemet forsvinde.

    Og ja, jeg ved det godt, det bliver ikke nemt. Men det lykkedes for mig i sidste ende, og nu har jeg slet ikke problemet mere. Så jeg håber at du kunne bruge mine erfaringer til noget :)

    Held og lykke.
Log in eller Registrér for at kommentere.