Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

tråden fra det gamle forum del X

Redigeret 5 juli, 2008, 05:20 i Lichen Sclerosus
Fortsat:
Det du skriver om, Doxepin, er et antidepressivt middel. Sagde din læge hvad det skulle gøre godt for? Ellers må du bede om en ordentlig forklaring.
Hvis du har lyst kan du skrive til mig på lichensclerosus@ofir.dk . Jeg er uddannet i sundhedsvæsnet, og ved ret meget om denne lidelse, foruden jeg jo også har den selv, fik diagnosen for 6 år siden. Hvis du er interesseret i at mødes med ligesindede på et tidspunkt er du også velkommen. Jeg har planer om at samle de som har lyst her fra Netdoktor debatten engang i foråret. Bor i Københavnsområdet.
Hilsen AH

Forfatter: pigen 23 - DATO: 05. FEB.

min læge fortalte at det var en creme der ville gøre så det ikke ville klø så meget.
Jeg prøvede selv og slå den op på nettet, men det eneste der kom op var som du siger noget om antidepressivt.
Og det jo ikke lige det jeg skal bruge.
Men er startet kuren idag så må jeg se om det hjælper.
Jeg gemmer din mail, så hvis der er noget kan det godt ske at der kommer mail fra mig.
ang og mødes i foråret lyder som en god ide.


Forfatter: gæst - DATO: 10. FEB.

Hey!

Kom til at tænke på AH at du flere gange har henvist til at fortsætte snakken på din mailadresse. Men er det ikke bedre at tage debatterne her på forum. Vi vil jo alle gerne vide mere om sygdommen, behandlingen, generne og sideeffekterne...og det virker som om du ved en masse som den slags, som vi alle måske kan bruge lidt af. Man kan jo så selv sortere i hvad der er relevant eller ikke så relevant for en selv....

Bare en tanke:-)....

Forfatter: gæst - DATO: 10. FEB.