Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Herpes Hjælp mig!

Redigeret 8 oktober, 2009, 08:42 i Åben debat om kønssygdomme
Hej jeg er en pige på atten år der fik konstateret herpes for ca et halvt år siden.

Jeg har været sammen med den samme fyr i over et år (så ca et halvt år inden jeg fik mit første udbrud).
Da jeg så fik mit første udbrud prøvede vi stadig og have sex da vi gik ud fra han alligevel var blevet smittet, det kunne så ikke lade sig gøre da jeg havde så store smerter, men hans penis har berørt min skede mange gange imens det har været i udbrud. Og vi har ikke beskyttet os når det har været i udbrud, eller når det ikke har været i udbrud.

Det mærkelige ved det hele er at jeg jo har været til lægen og få blodprøve, og konstateret herpes. Det har han også han har bare ikke herpes men kønsvorter.
Jeg forstår simpelthen ikke at han ikke er blevet smittet?
Mit spørgsmål er så om kønsvorter og herpes har noget med hinnanden og gøre? Måske er det samme?
Hvis man nu får konstateret kønsvorter er det så også i blodet ligesom herpes?

Jeg har ikk engang tal på hvor mange gange det har været i udbrud, hver gang jeg har haft sex med ham kommer det i udbrud, og hans kønsvorter kommer frem, hvis ikke vi beskytter os.

Jeg er så forvirret og kan slet ikk få tingene til og hænge sammen.
Jeg har tænkt det må være en jeg tidligere har været sammen med der har smittet mig, men både min læge og gynekælog siger det kommer i udbrud kort tid efter man er smittet.

Jeg håber virkelig der nogen der kan hjælpe mig.
Det skal lige siges at vi IKKE har samme læge.

Så har jeg lige en sidste ting til alle andre der lider af den her forfærdelige sygdom, jeg fik nogen piller mod Herpes og det skulle være de bedste på marked, når jeg tager dem er mit herpes væk højst to dage efter. De hjælper virkelig godt de koster dog 600 kr. Men det er pengene værd, mærket hedder ZELITREX.

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.