Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

AV for hede hule helvede

Redigeret 8 juli, 2008, 03:34 i Endometriose
For helvede jeg havde en smertetur fra helvede i går.

Havde taget alt jeg overhovedet måtte i følge mine recepter og smerterne og kramperne VILLE bare ikke forsvinde.

Endelig kom vagtlægen og gav mig en indsprøjtning voltaren - tog absolut kun toppen men havde en ½ sovepille i skuffen så den tog jeg og så så sovet lidt.

I dag er det lige så slemt allerede og har derfor skrevet en mail til min læge, men er simpelthen ved at gå ud af mit gode skind af smerter - igår begyndte jeg ubevidst bide mig selv i overarmen fordi det gjorde så forbandet ondt - min mand opdagede det og tilbød at lave en bidepind.

FUCK (undskyld sproget) hvor jeg glæder mig til de skide underlivsorganer snart ligger på forbrændingen

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ej sikke noget MØG!!!! Det lyder godt nok ikke særlig fedt...føler virkelig med dig!!! Du er godt nok hårdt ramt...stakkels dig!!!Håber du har det lidt bedre idag....kan virkelig godt forstå at du bander og svovler..for det lyder virkelig som om du var i helvede!!!! Tror jeg skal prise mig lykkelig for min situation, når jeg hører hvordan du har det!!! Rigtig god bedring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og endnu engang tak for dine breve!!
  • Indstillinger
    Årh det gør mig ondt at høre at du har det så dårligt, håber at du snart må få en tid til operation, så du forhåbentlig kan få en nogenlunde smertefri hverdag.
Log in eller Registrér for at kommentere.