Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En hilsen fra Netdoktor

Kære brugere,

Vi læser jævnligt denne debat igennem og er meget glade for jeres feedback. I de fleste tilfælde læser vi blot, hvad I har skrevet men svarer ikke tilbage. Det skyldes ikke manglende interesse, men det faktum, at vi har rygende travlt her på redaktionen og bliver nødt til at prioritere de henvendelser, som bliver skrevet til vores redaktionsindbakke.

Vi er meget glade for jeres debat om fordele og ulemper ved det nye design. Som I måske har opdaget, er det lykkedes os at lægge alt vores indhold over på relativ kort tid. Det betyder, at debatterne i store træk nu også ligger, hvor de skal. Som nogle af jer har påpeget, er listen over alle debatter stadig uoverskuelig og lang. Vi vil derfor rette den til, så den kommer til at ligne den gamle liste så hurtigt som muligt.

En anden problemstilling, I har nævnt, er for og imod den tvungne log in. Det har været et ønske fra mange brugere, fordi debatterne af og til har været kørt helt af sporet – blandt andet fordi man ikke kunne se, hvem der skrev hvad. Desuden har nogle af debatterne været chikaneret af gæster, der ikke havde noget ønske om en konstruktiv debat, men kun var ude på at provokere og såre andre debattører. Den tvungne log in har givet redaktionen de nødvendige redskaber til at kunne blokere brugere med disse intentioner fremover.

En sidste problemstilling, vi vil kommentere i denne omgang, er den manglende aktivitet i debatterne. Her hvor ferieperioden er sat ind, plejer debatterne at gå lidt i stå. Folk holder sommer ferie og er ude at nyde det gode vejr. Som nogle af jer peger på, kan det også handle om, at ingen ønsker at være de første, der skriver debatindlæggene. Vi vil prøve at hjælpe debatterne lidt i gang ved at lægge nogle af debatindlæggene fra de gamle debatter ind i de nye debatter. Det, håber vi, kan hjælpe debatterne i gang rundt omkring.

Endnu en gang tak for jeres kommentarer og rigtig god sommer.

De bedste hilsner
Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Tvungen log in - mod chikane ?

    Jeg har skrevet en del på netdoktor men har kun en gang følt mig irriteret...

    Var jeg ude for chikane ville jeg bare ikke gå i dialog med den der udøvede chikane...og så ville de jo miste lysten!

    Tror desværre ikke at den manglende skrivelyst skyldes sommerferien. Alle dem der har været inde og "kigge" har kunnet skrive..og ingen har gjort det.

    Det tror jeg de havde gjort før i tiden.

    I kan få vished - hvis i laver et spørgeskemaer

    1) Ville du skrive på netdoktor hvis du ikke behøvede log-in ?
    2) Skriver du på netdoktor ?
    3) Hvorfor skriver du ikke mere på netdoktor
    a) tvungen log in - de kan se hvem jeg er og hvor jeg bor
    b) Det gør jeg bare aldrig

    osv.

    Men tak for jeres svar! Jeg savner de andre debat sider uanset at denne opsætning er flot! Og mener ikke at stilstanden har noget med sommerferie at gøre.

    Maj
Log in eller Registrér for at kommentere.