Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Om at oprette sig på live dk?

Redigeret 3 juli, 2008, 08:08 i Ris og ros til Netdoktor
Fik fin råd af Helene om, hvordan vi opretter os på netdoktor med en ny mail adresse.

Der blev henvist til www.live.dk, men det lykkes altså ikke.

Hvad gør vi mon forkert ?

Vi - det vil sige husstanden her, har kun een mail adresse og den er oprettet live.dk.

Min mand vil - som tidligere nævnt - gerne stille spørgsmål i debatterne og den ene af vores børn vil også gerne være med.

De følger skemaet nøje for oprettelse, men afvises. - Begrundet med at mail adressen bruges i forvejen.

Det gør den da ikke, når mine familiemedlemmer opretter en ny .... ?

Kan een af jer finde ud af at indsætte det skeme fra ND her, som vi skal udfylde og eventuel give et fiktivt eksempel på, hvordan man gør?

Mange hilsener fra Laura.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det letteste for din mand, er vel bare at stille spørgsmålet, og så underskrive sig "Lauras mand" :)
  • Indstillinger
    Nej det dur ikke. - Jo for min mand kunne der såmænd godt gå an, men for husets "ungdom"...uha nej .... Laura's datter - Lauras søn osv ....
    Nej det forstår jeg såmænd godt.
    Ellers tak for ide'en.
    Kærlig hilsen Laura.
  • Indstillinger
    Overlad du det til de unge mennesker i huset Laura, det er ikke et problem for dem at finde ud af sådan noget.
    Ellers må de til at spare sammen til en computer, de kan fås billigt i dag.

    Netdoktor har jo lavet det sådan nu, for at vi ikke skal misbruge vores medlemskab, til at lave spam som førhen.

    Og det ser ud til det virker, for det er ikke lykkedes den ubehagelige person som blev udelukket - at vende tilbage.

    Der er jo også noget med IP numre,de kan også afsløre hvor det kommer fra.
  • Indstillinger
    Hej Laura1

    Jeg tror det nemmeste du kan gøre, hvis du ønsker flere e-mailadresser, er at ringe til jeres internetudbyder, og høre hvor mange adresser i kan oprette, og hvordan man bærer sig ad.

    Proceduren er forskellig fra udbyder til udbyder.

    mvh
    Jv
  • Indstillinger
    Hej Laura

    Du nævner www.live.dk, men det var www.hotmail.dk, jeg foreslog. Men det er vel i princippet ligegyldigt, hvilen internet e-mail man skulle vælge.

    Hvis jeg var dig/Jer, ville jeg prøve at skrive til Netdoktor selv, om der er blokeret for at flere kan oprette sig fra samme computer, eller hvad de vil foreslå.


    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Hej

    Man kan sagtens oprette flere profiler fra samme computer. Det kræver som tidligere nævnt bare, at man har flere email adresser. - Altså at du din mand og din datter har hver sin adresse.
    Det er ikke noget netdoktot kan hjælpe jer med. Men det kan jeres internetudbyder. Du kan enten ringe til dem eller finde oplysninger om oprettelse af email adresser på deres hjemmeside.

    Mvh Karina
Log in eller Registrér for at kommentere.