Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Om at oprette sig på N.D.?

Redigeret 1 juli, 2008, 15:27 i Ris og ros til Netdoktor
Hvordan gør man så det? - Jeg er selv oprettet og det blev jeg uden problemer. Jeg har ganske vist en tænkepause m.h.t. mit videre medlamsskab, da jeg ikke kan bruge Netdoktor til noget i den nuværende form.

Min ægtefælle ønsker at oprette sig, da han har et konkret problem han ønsker at drøfte.

Alt forløb også uden problemer for ham, lige indtil der kom besked på skærmen om, at mail-adressen allerede blev brugt - eller sagt med andre ord, min mand kunne ikke oprette sig.

Det er da klart at mail-adressen er i brug, for jeg har jo oprettet mig her.

At skrive til Netdoktor, har jeg / vi dårlige erfaringer med, eftersom der ikke kommer svar.

Vi har kun den ene mail-adresse og har ikke begreb om, hvordan vi opretter en til eller om det overhovedet er muligt ?

Spørgsmålet her, er egemntlig direkte rettet til netdoktor, men forventer heller ikke svar her.

Fortæl hvordan vi griber sagen an, hvis du kan. På forhånd menge tak!!!

Hilsen Laura.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Laura

    Din mand kan oprette en mailadresse i f.eks. www.hotmail.dk og derefter oprette sig i Netdoktor.

    Vil lige tilføje, at de gange jeg har haft skrevet direkte til Netdoktor, senest i forbindelse med omlægningen, har jeg hver gang fået pænt, hurtigt og forklarende svar.

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Tak for hjælpen Helene. - Vi to - min mand og jeg vil nu prøve on vi i fællesskab kan finde ud af det. - Du skriver at du har fået gode svar fra Netdoktor og det lyder jo godt. - Da jeg skrev, var det også på det tidspunkt, hvor de var igang med den store omlægning, så det er måske forklaringen. - Jeg har sagt til min mand, at han endelig ikke må blive skuffet, hvis han ikke får svar på sine spørgsmål om sine hjerteproblemer. Det er ellers en stor hjælp at kunne dele glæder, sorger og viden med hinanden. På den måde, behøver ingen at føle sig alene med alle de frustrerende tanker, der kan opstå for os alle i livet. Desværre er det hele jo omtrent gået istå her. Tilsyneladende ikke p.g.a. sommertiden, for rigtig mange kikker jo herind, uden at skrive noget. - Det er lidt trist lige nu.
    Kan du have en godt aften.
    Kærlig hilsen Laura.
  • Indstillinger
    Hej Laura

    Ja, det er trist herinde nu. Synd, for der sidder jo mange mennesker herude, der før har skrevet flittigt. Behovet for at dele med andre etc. kan jo ikke bare pludseligt være forsvundet hos alle mennesker, så det må jo virkeligt have en stor betydning med omlægningen.

    Held og lykke med oprettelsen af mailen og jeg håber din mand er heldig og få svar herinde :-)

    Også en god aften til dig.


    Kærlig hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.