Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kronisk bihulebetændelse ( polypper )

Hej jeg er en mand på 44 år, som er opereret mange
gange, for at holde det nede, da det ellers sander
helt til. Er der andre i samme situation, vil jeg gerne høre fra jer ?
mvh Torben

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har gode erfaringer med høje doser c vitaminer til at holde mine kroniske infektioner væk fra bihuler og lungerne. Du skal ikke være bange for at tage høje doser, du skal blot tage dem jævnt fordelt over hele dagen - sålænge du er vågen hver dag.Som sidegevinst har jeg tabt 20 kilo. Ikke værst. C- vitaminer hjælper på mange slags infektioner. Du kan finde mere på hjemmesiden: mayday.dk se under Erik kirchheiners helsebøger bl.a om Sandheden om c vitaminet -den mørkelagte sundhedsfaktor".
    Det er videnskabeligt bevist at det er harmløst og ganske effektivt i høje doser. Er der nogen der siger noget andet taler de af uvidenhed eller mod bedre viden!

    Kemikeren og dobbelt nobelprismodtageren Linus Pauling blev en meget gammel mand(1901-1994). Han var berømt for altid at have ret,næsten uanset hvad han beskæftigede sig med! Han begyndte som 65 årig at tage 3-4 gram c vitamin daglig og tog som 90 årig ikke færre end 18 gram daglig.
    Listen over sygdomme, hvor vitaminet er indgået i behandlingen og vist sig effektivt er følgende:
    AIDS,aldersproblemer,alkoholisme,allergier,ardannelse,auto-immune lidelsert,astma/allergier,betændelse,blodmangel,blodsprængninger,blyforgiftninger,blærebetændelse,blærecancer,blødninger,blå mærker,brandsår,cancer, bugspytkirtelbetændelse,diabetes,chrohn`s syndrom,diskusprolaps,dissemineret sclerose,down`s syndrom,fedme,fibromyalgi,fødselskomplikationer,fåresyge,gulsot,grøn og grå stær,skizofreni,rheumatisme,polio,podagra,nældefeber,hjertesygdomme,helvedesild.....

    jeg kunne blive ved med at citere fra bogen med ønsker ikke at trætte alle læserne...

    HVIS FOLK I Dette land fandt ud af dette: kunne vores lange ventelister blive kraftigt nedbragt,c vitaminet kan nedbringe overforbruget af antibiotika og bivirkningerne af farmaceutiske mediciner, enten ved helt at erstatte dem eller ved at reducere deres giftvirkninger.C vitaminet kan også ved sin billighed formindske samfundets uhyrlige omkostninger til konventionelle behandlingsmetoder.

    Men stakkels de overlæger og speciallæger i deres hvide kitler og kontorer ville føle sig revet væk fra deres bløde stole og trygge pensionsorninger, hvis dette blev almen kendt.Uha da - føj for den lede...

    Held og lykke med projektet - hvis du tør at give dig selv den gode chance
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har haft polypper i ca 30 år nu og har også fået dem fjernet mange gange.
    Jeg er 43 år og prøver stadig at finde en måde at komme dem til livs på-
    Hvor længe har du haft polypper og har du prøvet alternative måder at blive dem kvit på?

    venlig hilsen
    Inge
  • Indstillinger
    Hej. Jeg er selv blevet opereret for bihulebetændelse/polypper for 3 år siden. Og nu er det galt igen. Jeg døjer meget med hovedpine, synsforstyrrelser og nedsat hørelse. Jeg har 12 tandfyldninger med kviksølv/amalgam. De kan muligvis have givet kviksølvforgiftning eller give allergiske symptomer og
    deraf problemer med bihulebetændelse/polypper.
    Det kan man bla. læse om på mayday.dk eller hvis man læser om kviksølvs-forgiftnings symptomer.
    En holistisk tandlæge har dog rådet mig til at få disse tandfyldninger fjernet og det skulle så mindske symptomerne. Så det arbejder jeg på at finde ud af
    om det vil hjælpe. Så jeg vil gerne vide, hvis nogen ved noget. På forhånd tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.