Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kvindelig sex problemer

Redigeret 6 april, 2009, 17:37 i Kvindelige sexproblemer
når man har sex, hvorfor gør det så ondt hver gang penis skal ind?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej. er sex nyt for dig eller har du gjord det i lang tid. Hvis du er nyt, kan skal man lige vende sig til det først. Det kan også være at du forvæksler det med den nydelse der kommer før orgasme det kan godt føles som om det gør ond, men hvis det er tilfældet, så prøv at nyde det. Der er selvfølgelig også andre muligheder, som anal- og oralsex der ikke er virginalt, men analsex kan godt gøre ond også. ellers kan det være at du bare skal varmes op, i kan fx lave en lille leg, men at i gnider jer op af hinanden eller ornanere for hinanden.
  • Indstillinger
    Måske er det fordi du ikke er varmet ordentlig op. Min kæreste kan heller ikke bare klemme hans penis ind, han bliver nødt til at give mig finger først. Først med en finger, derefter to, og så er jeg klar til ham :)

    Lisen
  • Indstillinger
    ja du skal være våd først det klart, hvis det ik er det som er problemet kan det være du for stram.
  • Indstillinger
    nej, det har ikke noget og gøre med hvor stram du er, problemet er 100% pga. mangel på opvarmning. Forespil kaldes det også. Det kan tage lang tid. (10-20min) Hvis du føler du er varmet nok op, så spyt lidt på din skede indgang. Det hjælper rigtig meget da spyt er elastisk og kan reagere som fisse saft. :)

    Tak, Cengiz
  • Indstillinger
    Hvis det kun er ved indtrængen så er det nok pga du ikke er ordentlig klar - mere forspil, men hvis det også er under samleje kan det være pga vulvodyni...
  • Indstillinger
    Jeg ville mene at kvinden nok skal have forspil / være våd inden indtrækning, eller hvis det fx er nyt, kan der puttes en..så to.. så tre.....- 4 fingre op i noget tid, ind og ud, det plejer at hjælpe.

    Men hvad ved jeg om det ;s, min kæreste bliver så tændt af at se på mig at hun er våd inden jeg overhovedet rører hende.

    Ja... Hvis man ikke bruger kondom kan man også prøve det, da de (så vidt jeg ved) alle sammen har glidecreme uden på, så indtrækningen bliver nemmere. (Siger personen der ikke kunne passe sin kærestes kondomer fordi de var for små >.<).

    Øhm.. Well... Hvis det ikke er problemet skal den vel (bare) udvides :D
Log in eller Registrér for at kommentere.