Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En bolleven skal bolles!

Redigeret 8 juli, 2008, 07:04 i Samliv
Ja, men fortæl mig lige hvor man kan møde en mand man kan blive forelsket i ...selvklart befordrer ham her ikke en forelskelse dertil er vi for forskellige. Og jeg kan blive helt bange for mig selv og det at jeg tar på ferie med ham...men jeg trængte til ferie og sex.Det er vel forklaringen..

Suk suk SUK p...

Jeg havde håbet at denne tragikomiske historie ku fremkalde andre feriehistorier eller situationer men det lader til at folk helt har mistet lysten til at skrive...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej igen, Mambo.
    Jeg tror skam ikke, at folk har mistet lysten til at skrive, men jeg tror, at folk er meget misfornøjede med netdoktors nye system, men at man skal have et brugernavn og dermed tjekkes. Jeg tror, at det er det, der gør, at folk holder sig væk, og det kan jeg godt forstå. Håber, at netdoktor læser med her.

    Jeg kan godt forstå, at du bliver helt bange for dig selv, for du har jo ladet dig nøjes med noget skidt, som er under dit niveau, men jeg kender godt selv alt til det at lade sig nøje, når man er desperat efter kærlighed eller sex eller begge dele.

    Jeg kender ikke opskriften på at gå ud og finde den rette partner. Jeg kan bare sige, at jeg selv har haft svært ved at finde den rette partner. Jeg har en sød kæreste nu, men det er sgu heller ikke altid det store med ham. Jeg elsker at rejse og at opleve verden og at opleve ting, mens han har nok i ganske simple ting som at sidde hjemme, løbe en tur i parken, besøge sine forældre og sidde med sine familie i størstedelen af ferien, når vi er på besøg dernede - støn! Jeg lader mig vel også nøje, hvis jeg skal være helt ærlig overfor mig selv, og det er sgu frustrerende. Måske er der virkelig noget om, at man tiltrækker personer, der ikke er gode for en, hvis man ikke har det godt med sig selv, er usikker, har lavt selvværd. Jeg tror, at folk instinktivt kan mærke det, og så er det, at man lander i sådanne situationer med manglende respekt, som du er gjort med ham her.

    Jeg håber, at du har styrken til at give ham løbepas, for det der kommer der ikke noget godt af. Måske kan du gå i terapi og arbejde lidt med dig selv? Jeg tror, at man skal have det godt med sig selv, før man kan give noget godt til andre. Jeg har i årevis søgt trygheden i mænd, men der er bare aldrig kommet noget godt ud af det, fordi jeg ikke har kunnet give mig selv den tryghed. Ved ikke, om alt det her giver mening?
    Du kunne jo også begynde at melde dig til nogle ting, som du kunne lide, og måske finder du en kæreste igennem dine interesser.

    Glæder mig til at høre fra dig igen.

    Hilsen Granada
  • Indstillinger
    Hej mambo
    Tror jeg ved lige hvordan du oplever det. Jeg er selv lige kommet ud af et forhold der varede 4 år. Han var utro. I slutningen af forløbet fik jeg kontakt til en mand på nettet(ikke dating. Det var ham der fandt mig og igennem de sidste 14 dage af mit gamle forhold var det ham der hjalp mig igennem mange ting.

    Han er også meget forskellig fra mig. Er en helt anden type end jeg plejer at finde sammen med. "plejer" er måske meget overdrevet, har kun haft to forhold på 18 år.

    Nu er jeg så involveret med ham, ved ikke hvad det er der sker indeni mig. Jo jeg tror jeg har følelser for ham og jeg er helt klart sexuelt tiltrukket. Jeg tænder som jeg aldrig har tændt før, men hvis jeg kikker på det hele udefra, så forstår jeg slet ikke mig selv. Er det bare sex og bekræftelse? Han er meget ustabil og aflyser tit vores møder. Så ham igen idag. Når jeg så snakker med ham, ja så sker der noget indeni mig. Han virker sååå ærlig og nu er han jo ikke sådan en don juan, lettere overvægtig, ikke særlig køn, men jeg har bare lyst til at tage ham med i seng igen og igen. Er blevet ligesom en trang der ikke kan mættes.Mine veninder synes jeg er bindegal:) siger at han leger med mig, men selvom jeg ved at jeg kan komme følelsesmæssigt i klemme, ja så er lysten der stadig..

    Nu afventer jeg så torsdag. Der er planen at jeg skal samle ham op i hans by, så køre vi på miniferie der hvor mine unger er og så hjem igen alle sammen. Tænker, for gud hvilken gang, aflyser han, ja så er det slut, men men men....tror ikke jeg kan holde det.

    Måske skal jeg bare leve det hele ud og hvis det så ikke holder, ja så må det være sådan.

    Jeg synes du skal nyde det, ferien, sex, ja alt hvad han kan give dig.

    Håber du kan bruge mit indlæg til noget.

    realwoman41
  • Indstillinger
    Hej rw

    Jo jeg kender det du beskriver her "Han virker sååå ærlig og nu er han jo ikke sådan en don juan, lettere overvægtig, ikke særlig køn, men jeg har bare lyst til at tage ham med i seng igen og igen. Er blevet ligesom en trang der ikke kan mættes"...og jeg vil da sige til dig: Så tag ham dog med i seng....!

    Håber han overholder sin aftale med dig om ferie..for det lyder ikke særlig godt at han er ustabil osv og bryder aftaler.

    Men se ham og gå i seng med ham...

    Man har jo behov....

    Men læg ikke så meget i det !

    Jeg ved ikke hvorfor jeg er kommet så langt ud så jeg tar på ferie med bollevennen skønt vi er så forskellige ...meen hvis jeg lige tænker over det så er det bare for at dyrke sex sex sex med ham.

    Desværre er min appetit på sex væsentlig større end hans...Han vil have omsorg kærlighed og tryghed af mig og det kan jeg ikke give ham - det kan jeg kun gi en mand jeg elsker.

    Men god ferie anyway

    Mambo5
    Maj
Log in eller Registrér for at kommentere.