Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

www.stop-acne.dk?

Redigeret 3 november, 2009, 19:33 i Bumser
Er der nogen der har prøvet dette produkt og er der bivirkninger?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg er fornyligt blevet færdig med en enkel "flaske" af de der perfekt-skin kapsler og jeg synes at de har virket langt bedre end andre produkter som jeg er blevet anbefalet fra lægen som f.eks. clindoxyl etc. Førhen havde jeg nogle røde områder med bumser rundt omkring hagen og kinderne, men efter et par uger med kapslerne var rødmen næsten forsvundet og de store bumser formindsket. Jeg har overhovedet ikke bemærket nogle bivirkninger eller andet af indtagelse af kapslerne så kan jeg råde dig til at købe nogle og prøve. Det er trods alt kun vitaminer det kapslerne indeholder så det skulle ikke skade. Jeg har så bestilt en omgang til af kapslerne for jeg synes det virker kanon godt og ingen bivirkinger ^^.
  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg overvejen også at prøve perfect skin, men der står:
    Hvad C-vitamin og Zink kan hjælpe dig med at få styr på:

    - Acne
    - Hudpletter/Bumser
    - Hudorme
    - Smilehuller og andre rynker.

    Mit spørgsmål er så: Hvordan påvirker det smilehuller?
  • Indstillinger
    Hej

    Nu kan jeg se det er meget længe siden der sidst er skrevet indlæg herinde, men vil lige sige at perfect-skin kapslerne ikke har hjulpet på min hud.
    Jeg har taget dem i 3½ måned og der er stadig ikke sket nogen synlige resultater så jeg er stoppet med dem og som de skriver inde på deres side vil jeg nu forsøge at få mine penge tilbage, da jeg absolut ikke er tilfreds med deres produkt.

    Så der er altså nogen mennesker de piller ikke hjælper og jeg er én af dem, jeg håber da de hjælper dig:)

    vh Ztx2008
  • Indstillinger
    Hej jeg har lige bestilt kapslerne, men der er nu gået 2 uger. Hvor lang tid tager det for de kommer?
  • Indstillinger
    Hvis man kigger på ingredienserne, vil man se, at produktet er et mutivitamin/-mineralpræperat. Til en helt sindsyg pris! Smut ned i Matas eller lignende og køb et almindelig mutivitamin/-mineralpræperat såsom Omnimin, hvor du også får alle de andre vitaminer og mineraler. Med24.dk plejer også at have gode tilbud på kosttilskud.
    Perfect Skin lyder til at være penge ud af vinduet :/
Log in eller Registrér for at kommentere.