Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Debatten

Redigeret 14 juli, 2008, 18:58 i Åben debat for ældre
Hvor er det trist at det ikke lykkedes at puste lidt liv i debatten.

Tak til Kathinga for forsøget det var et virkelig godt initiativ.

Jeg savmer så meget dem på ældredebatten, som jeg skrev med tidligere.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Selv tak.
    Jeg er een af dem, du skrev med i flere år. Det der Log-in afholder mange fra at være med. Jeg er helt sikker på, at jeg selv vil være mindre fri i min beskrivelse af personlige ting.
    Jeg har lige opdaget en ny forfatter, som jeg vil blive lige så optaget af som af Stieg Larsson, som desværre døde. Den nye for mig er: Jussi Adler-Olsen, som jeg er helt opslugt af lige i disse dage, men som du kan se, er jeg B-menneske. Og læsning her i sommer er at foretrække for fjernsyn, som er lutter gen-udsendelser - næsten. Hvad bilder de sig ind. Den eneste, der kan tåle genudsendelse er "Det lille hus på prærien", men jeg vil ikke bruge meget tid på TV mere.
    Computeren åbner også en helt ny verden. Fantastisk altså. Min ene søn er i Norge, hvor Fjellhytten er overvåget , så jeg kan se, hvornår deres bil er på parkeringspladsen.
    Tænk hvad man kan bruge skærmen til, fagre nye verden.
  • Indstillinger
    Hej med jer - Leonine og ?...
    Undskyld...glemte lige dit navn.

    Nu tror jeg der kommer liv i debatterne igen, hvis vi selv vil ;-)

    Læste de to indlæg fra Netdoktor under Ris og ros i dag og tog mod til mig...

    Fik da skrevet et par nye emner og også besvaret et par stykker.

    Trist er det, hvis der ikke kommer en lille kommentar til det man skriver, men jeg har besluttet at gribe i egen barn og prøve at svare på det jeg ved' lidt om.

    Blev MEGET glad for de gode indlæg fra ND i dag, som i sikkert har læst.

    Nyder den varme sommer aften og har slet ikke lyst til at gå i seng.

    Har arrangeret mig med kaffe og chokolade udenfor og blev helt skuffet da min mand lige sagde go'nat.

    Nå - nu skal jeg også være rimelig.

    Kærlige hilsener fra Laura.
  • Indstillinger
    Hejsa, jeg er en af de gamle. Jeg kigger dagligt herind.
    Jeg savner også den gamle debat.
Log in eller Registrér for at kommentere.