Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Knæskade????

Redigeret 9 juli, 2008, 10:43 i Fod- og knæskader
Hej! Jeg fik i tirsdags foretaget en kikkertundersøgelse af mit knæ p.g.a. mistanke om en meniskskade, men det var der ikke alligevel og man fandt heller ikke andre problemer.

Efter operationentalte jeg med kirurgen og han oplyste at smerterne formentlig ville forsvinde i løbet af 4 uger, ellers skulle jeg kontakte dem igen.

Er der nogen der kan give mig et bud på hvad han så vil foretage sig, når der ikke er noget at se inde i knæet.

Jeg er en meget aktiv fodboldspiller, og skaden er da også sket i en kamp, men nu frygter jeg at min karriere på holdet er forbi!

Hilsen Maria

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Maria.

    Det er træls når der er noget man ikke ved hvad er! især uvisheden om, hvorvidt det er noget der går over af sig selv eller ej, og hvornår.

    Jeg kunne forestille mig at de vil tilbyde dig en MR scanning, hvis ikke smerterne forsvinder, der kan man nogengange se noget, som man ikke kunne se med kikkerten, og omvendt (det er også muligt at se noget med kikkert som ikke kan ses på scanning). Scanningen kan give et mere overordnet overblik over situationen. En MR scanning gør ikke ondt, det mærker du ikke noget til, du skal blot ligge stille på en lidt hård briks mens maskinen larmer, det lyder ikke godt, men heldigvis tilbyder de fleste syghuse muligheden for at høre musik imens. Jeg har prøvet det mange gange, både med og uden musik!

    Hvad er der sket siden de havde mistanke om en meniskskade? hvor længe har det stået på?

    Jeg håber lægen finder ud af noget! held og lykke med det, og skriv gerne hvad der sker...

    Med venlig hilsen
    Tina
Log in eller Registrér for at kommentere.