Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

nogen der kender til det?

Redigeret 24 november, 2011, 02:28 i Åben debat om sex
heej allesammen

Altså når mig og min kæreste har sex og han kommer op i mig, er det ligesom om, at det begynder at svie lidt. altså så snart jeg har sovet og vågner næste dag, er der ingenting, det kommer kort tid efter han er kommet, og går så væk når jeg falder i søvn.

Jeg ved ikke om det er almindeligt at det sker, for under sex er man ret følsom "dernede", men er der nogen, der har prøvet det eller bare kender noget til det?

Håber i har et svar
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, gør jeg faktisk. Når min kæretse giver mig finger. Vi er sammen om eftermiddagen, og det er vildt dejligt, og han gør det gerne et par gange indenfor nogle timer, og så efter han er taget hjem gør det ondt på samme måde som du siger, med at det svier. Det holder op der om aftenen, men ved ikke helt hvad man kan gøre ved det.
  • Indstillinger
    Hej, jeg er en ung kvinde med samme problem, men min kæreste og jeg har sammen fundet en løsning. Det har været et problem når han fik udløsning, og hans sæd fik det til at svie i mit underliv, vi fandt så et par løsninger, håber at i kan bruge dem. Normalt har ingen af os været meget til alt det moderne sex, med oral- og analsex, men vi kunne bruge det her til at undgå min svien, plus det er ENORMT dejligt. Vi fandt ud af, at hvis min kæreste slikkede mig, til jeg fik min orgasme eller bare næsten der til, ville jeg blive på en måde varmet op, og det ville ikke svie når han kom op i mig bagefter og afsluttede det. Faktisk er det meget mere fantastisk på den måde. Hvis dette ikke virker, eller hvis i vil have en anden ting i ksn gøre, uden at det svier er analsex. Det vil ikke svie, da det er et helt andet hul i kroppen, som det foregår i. I satrten var det lidt spicielt, og det gjorde også lidt ondt, og få den op, men det holdt hurtigt op. Så hvis i vil prøve anal, vil jeg råde jer til at state blidt, med kun at stikke penis' hoved op og trække det lidt frem og tilbage i starten. Senere kan man så føre den længere op, bare sør for at gøre det langsomt i starten, og så kan i til sidst selv bestemme tempoet.
    Jeg håber at rådene hjælper, og hvis du gider må du da godt skrive tilbage og fortælle hvordan metoderne fungerede,og hvad du syntes om det. Jeg syntes at det var fantastisk, og man føler at det er meget mere om en selv, ved oral hvilket giver en støre nydelse. Hvis du selv finder andre gode metoder må du da også godt melde tilbage med dem.
  • Indstillinger
    Hey, min kaereste og jeg har det samme problem.

    Det svider altid lidt i starten, indtil du vender dig til det.

    Jeg kan sige dig at det svider fordi du ikke er liderlig nok i starten, som debatpigen siger, saa skal du starte med at blive slikket, indtil din numse begynder at ryste eller bevaege sig op og ned, altsaa du skal vaere 100% ophidset. Og I kan eventuelt bruge glidekrem, eller spytte lidt paa jeres koensdele foer i har sex, isaer paa hans penis. Analsex er ikke ligesaa dejligt, og det er ogsaa lidt uhygiegnisk. Men vaer sikker paa du er helt vaad, og hans penis er spytte vaad inden den kommer ind i dig. Start stille og rolig, langsomt, og ikke foer penisen helt op i starten, saa skal skeden nok vende sig til det og du aabner ikke saar. Det er saar der faar det til at goere ondt i underlivet paa dig. Og da saed indeholder salt, er det ligesom at presse salt paa saar.

    Haaber det hjaelper. Mvh Cengiz Polat
  • Indstillinger
    Jeg kender også til det, tror det er ganske almindeligt, der har jo trods alt været aktivitet der oppe. og så kan der jo evt være kommet lidt bakterier med der svier, også forsvinder.
  • Indstillinger
    Jeg kender det, dette har hjulpet mig:

    Inden sex vasker vi os begge to (Husk at han også skal trække sin forhud tilbage)

    Gå ud på toilettet lige efter sex og tryk sæden ud og vask dig med vand godt omkring skedeåbningen.

    Og ja, jeg tror også du skal vænne dig til hans sæd.

    Håber det hjælper...
  • Indstillinger
    noget der er bedre til at få den til at glide op er ganske almindelig madolie ;)
    ja det lyder lidt mærkeligt. men det er faktisk bedre at bruge end glide creme (hvis du når dertil altså), da olie har mere naturlige ingredienser.

    men helt klart skal du også være 100% ophidset. Havde selv det problem i et tidligere forhold.
    men med min nuværende kæreste bliver jeg 100% ophidset.
    husk også at give dig selv til at nyde det fuldt ud!
    jeg oplevede meget førhen at jeg ikke slappede ordenligt af og mine tanker var et helt andet sted.

    men med min nuværende kæreste går det rigtig godt. så jeg tror ligeså meget det har noget med psyken og tankerne at gøre ;)

    Håber du kan bruge det lidt.
  • Indstillinger
    det er p.g.a. sæden. Jeg kan ikke lige huske om den er basisk eller syre og når man har sex så får man også tit lidt smårifter. Så det er derfor . Du har sikkert ikke problemet når han ikke kommer inden i dig?? Der er ikke så meget at gøre, andet at han ikke må komme indeni dig eller at bruge kondom.
  • Indstillinger
    jeg ville ellers havet gættet på at når kæresten gav fingre at han måske havde revet hul, også når han kommer så svier det ?????
  • Indstillinger
    I skal ikke bruge glidecreme, men mandelolie !
    Det er super sundt, og så hjælper det mod sarte slimhinder, så de ikke er ømme, og røde, så er der jo også en mindre chance for, at det svier..
  • Indstillinger
    Vi har samme problem..
    Vi har dog fundet en løsning på vores lille problem..

    Det lyder måske mærkelig men har virket for os!
    Hvis jeg i en periode har taget mine multivitaminer svier min sæd ikke..
    Men hvis jeg i en periode ikke tager dem svier det igen..

    Hvad jeg har kunne læse mig til på nettet kan der være pga min sæd er for sur eller basisk når jeg ikke får mine vitaminer, i forhold til min kærestes ph værdi i underlivet..

    Nogle der har læst artikler eller lignende om problemet/løsningen på problemet?
Log in eller Registrér for at kommentere.