Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bryst knopper

Redigeret 25 juni, 2008, 10:13 i Åben debat for kvinder
Jeg er en ung pige på snart 18 år, som igennem længere tid har haft nogle problemer med mine bryster.

Jeg er ufattelig ked af dem, da de desværre aldrig er vokset. Jeg opdagede for nyligt, at dette åbenbart lå til familien. Jeg er fuldstændig flad. Helt helt flad og dette påvirker mig meget. Dog er dette ikke mit store problem - men jeg ville lige nævne det, hvis det kunne have nogen indvirkning på mit egentligt problem.

Problemet: I mange mange år har jeg haft en slags knop på den ene brystvorte. Vi har altid troet, det var en ekstra brystvorte, især da den også voksede. Det mærkelige var så, at den begyndte at væske. Man kunne klemme en gennnemsigtig/hvidlig substans ud og når dette var gjort, kunne man vente to dage og gøre det samme. Undlader man at gøre det, 'pibler' det selv ud. For nogle måneder siden begyndte en ny så at vokse frem på det andet bryst og her sker det samme.

Jeg har selvfølgelig ingen erfaring på området her, men kan dette have noget at gøre med den manglende fylde i mine bryster? I så fald, hvad kan disse knopper være for nogen og hvad kan jeg gøre for at slippe af med dem?
Log in eller Registrér for at kommentere.