Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hårtab - kvinde

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Vedr. kløe i hovedbunden. Det led jeg også meget af engang, for mit vedkommende forsvandt det da jeg fik af vide, at jeg var allergisk overfor parfume og derfor gik væk fra shampoo med parfume. Der findes efterhånden flere produkter uden parfume i dag, så hvis der er parfume i shampooen, så prøv at skift den ud
  • Indstillinger
    ja jeg kan sige meget om har tab jeg har selv prøvet det det var en kamp faktisk når de begynder falde is starten går det langsom på størlse med 5 kr så starter den og blive støre og støre man ryger ned sykisk og fysisk men jeg fand en middel som de der gik ikke mere and 6 uger mit hår begynd at komme igen jeg blev rigtigt glad man prøver shampoo og det hele men det virkerk ikke til jeg fik en bestemt crem til at smøre men jeg tog nogen piller samtidigt i den dag idag jeg har langt og sund hår har ikke haft problemmer siden i kan bare skriv her vis i vil høre mere
  • Indstillinger
    Der er mange der siger brug den shampo brug den prug den anden det er spild af penge jeg brugt i starten op til flere tusind kroner shampo piller D-vitaminer shampo med b5 alt mulige
    jeg gik til min egen læge og han sagde det var bar d vitamin jeg mangler og det var meget hård jeg va kun 24 år gammel fra rigtig smukt hår jeg næsten haved ingen tilbage jeg haved rigtigt dårlig jeg gad ikke en gang se mig selv i spejlet fra min egen erfaring for alt den dyr shampo alt de nytløse piller virker ikke jeg blev førsøges kanin med mig selv prøv det i næseten ½ år men der jeg mødt en af min venner som er læge i udlanet og gav mig råd ang noget jeg skuld bruge og det koster mig ikke mer and i alt med pillerne og cremet 530 kr cremen skuld jeg bruge kun 6 uger da jeg begynd at bruge jeg blev lidt nervøs men hvad kun det skade når jeg haved allered prøvet så mange midler i min hoved i første dag jeg begynd at bruge den jeg tænk ikke mere over det faktisk jeg smørt min bund to gang daglig men after 3 dag jeg begynd at kun mærke at min har begynd at komme ud det jeg har før første gan begynd at græde af glade jeg og 6 uger sener man kun ikke se mere at jeg har haft hår tab det føles skønt jeg har hjulpet mange med det sammen problem de har havft den samm resultat som mig jeg ved jeg kender smertene hvordan det føles som ens hoved er rivet af man gider ikke tage noget som helst føler som et og alle kiger på mig men i den dag i dag jeg er glad after den periode jeg har ikke haft mere lyst at klippe mit hår mere der er nået ned til lænen
  • Indstillinger
    Hvor kan man købe det creme og piller du snakker om?
  • Indstillinger
    Dina85, hvad er det for noget creme og piller du snakker om og hvor kan det købes?
  • Indstillinger
    Hej Bitten.

    Jeg læste lige en artikel om hårtab hos kvinder på http://hairworks.dk.
    Jeg håber at det kan hjælpe dig.

    Held og lykke
    Casper
  • Indstillinger
    Redigeret 17 august, 2017, 09:27
    Foliactive er et godt naturligt alternativ Foliactive
  • Indstillinger
    Slettet28426 skrev følgende

    "Silica har hjulpet mig. Mit hår gror hurtigere og er blevet stærkere - men kunne først se en fremtræden efter ca. 2 måneder."

    Silica kaldes også for Siliciumdioxid eller Kisel. Kisel er godt for bindevævet i hele kroppen. Uden kisel ville vors krop være som en slatten karklud.

    Der er et studie som indicerede at Silica var godt for hår, hud og negle.

    "I et åbent studie på 90 dage, undersøgte man Siliciumdioxids virkning på hud, hår og negle. Kvinder med rynker, tyndt hør og sprøde negle indtog hver dag 10 ml kolloid siliciumac (et siliciumdioxid middel) og fik påført kolloid siliciumdioxid i ansigtet 10 minutter 2 gange dagligt.

    Af de 50 kvinder som deltog i studiet ophørte 3 efter 30 dage pga. udtørring af huden. De resterende 47 kvinder, som gennemførte forløbet oplevede en statistisk signifikant forbedring i hudens tykkelse og elasticitet og i hårets og neglenes tilstand."

    Kilde :

    http://www.helseurt.com/silicea-silica- ... alt-nr-11/

    Man kan få Kisel ved at drikke padderokkete. Der findes også en del i ris og byggryn, men næsten ikke i animalske fødevarer.

    En anden mulighed at få få kisel på er som Cellesalt Nr 11. Kaldes også for Silicea Hvis man køber den i Matas kaldes den for Quarz,

    https://www.matas.dk/quarz-d12-cellesalt-11-50-ml
  • Indstillinger
    bathshebabathsheba
    Redigeret 21 september, 2020, 05:15

    Piller mod hårtab - https://shytobuy.dk Veldig bra produkt!

Log in eller Registrér for at kommentere.