Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Reklamepenge..ud i det blå..til sider ingen skriver på mere

Redigeret 24 juni, 2008, 15:47 i Ris og ros til Netdoktor
"Jeg vil tro, at hvis debatten fortsætter med at være helt død er Netdoktor nok nødt til at gøre sig nogle overvejelser, for det handler også om reklamepenge. Hvis ikke der er nogen 'kunder i butikken', så koster det kroner. Reklameprisen er jo givetvis beregnet ud fra, hvor mange de kunne se, der var inde på siderne."

Citat Helene!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Maj

    Sidder lige og griner. Tak fordi du tog mine ord til citat :-))

    Hilsen Helene
  • Indstillinger
    Alene her under "Ris og ros" har der været 773 visninger, det må da siges at være et fint besøg :)
  • Indstillinger
    Ja, det er siden "ris &ros" der tiltrækker sig mest opmærksomhed og fører med "hits". Ellers er debatterne nu lige så døde som de påstår Østersøen er !

    Debattørene taler med sig selv og der er ingen svar!

    Maj
  • Indstillinger
    Ja, det lyder jo som om, at det er meget godt besøgt, men det betyder jo ikke noget, hvor mange der går ind og læser på 'Ris og ros', hvis folk ikke skriver, ude på de enkele debatter.
    Desuden er der jo ikke noget sammenligningsgrundlag, da vi ikke ved, hvor mange der bare var inde og kigge på de gamle debatter.
    Det man kan sammenligne med er antallet af indlæg på de forskellige debatter før og nu. Selvfølgeligt vil der altid være en indkøringsfase, men det tog godt nok ikke så lang tid, før debatten var i gang igen sidste gang der blev lavet om.
    Jeg tror personligt, at det skræmmer mange væk med indlogningen. Jeg husker, at på nogle debatter har der periodisk været meget hetz omkring, hvorvidt man skulle underskrive med en signatur eller ej. Det var virkeigt et emne, der kunne bringe sindene i kog.

    Jeg har lavet min egen lille optælling, så godt det var muligt.
    På de gamle 'Sind og psyke' debatter var der i de sidste 14 dage (26. maj - 9 juni) 63 indlæg. Heraf var de 26 på incestdebatten. Og det var i en temmelig død periode.
    På de samme emner har der i de forløbne 14 dage (10. juni - 24. juni) på den nye debat været 30 indlæg. Altså mere end en halvering. På incestdebatten er der til sammenligning 7 indlæg.

    Så vidt jeg har forstået, er omlægningen ikke færdig og det skulle blive mere overskueligt at komme ind i debatterne med tiden, men jeg synes, at det indtil videre er blevet meget mere uoverskueligt.


    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.