Hjem Kræft Åben debat om kræft

Har mistet min lille dreng...Leukæmi

Redigeret 4 november, 2008, 15:23 i Åben debat om kræft
Hej med jer.

Min lille dreng, dødede for 3 uger siden. Dianogse Leukmæmi ALL. Knap 4 år blev han:-( Det hele gik meget stærkt, fra man opdagede hvad han fejlede, til han dødede. Grunden til jeg søger viden, er vi går og venter på obdutionen, der kan gå 1½ måned endnu, hvilket slet ikke er til at holde ud. Grunden er, at man ikke kender årsagen til hans død. Han nåede aldrig at få glæde af medicinen desværre, han nåede kun at få 2 x kemo, hvorefter han døede, af (formentligt) blodpropper. Han blev blind på kort tid, hvorefter han døede efter få timer. Man mener, ud fra den måde hans hjerte bare stoppede med at slå, at det må ha været en blodprop i hjernen. Men som sagt, venter vi på obdutions svar. Lægerne siger, de ikke ved hvad det handlede om, at det er ude fra deres rækkevigde, hvilket skræmmer mig. Jeg har stillet en del spørgsmål, men igen kan svare mig. Har spurgt om medicin kunne give ham blodpropper, hvilket man ikke kan udelukke. Ligeledes kan man heller ikke udelukke om han fejlede noget helt 4 (ud over leukæmi)...ja, intet kan de udelukke, fordi de ikke har oplevet det før...
Jeg har prøvet at google leukmæmi/blodpropper osv. men kan ikke rigtigt se, at det skulle have en sammenhæng.

Er der nogen der har hørt om noget som vores historie, som måske kunne have et bud på, om leukæmi og blodpropper kan have nogen sammenhæng eller har et bud på hvad der gik galt?¨

Lægerne sagde han havde alle ods med sig, hans alder, stadie osv. Han var så tapper, var frisk og glad, men på få timer, sagde hans krop stop.

Jeg er forvirret, stadig i chok og føler mig fuldstændig ambuteret, uden min lille dreng:-((

Hvor kan livet dog være ubarmhjerteligt.

Hilsen en mor

Kommentarer

  • Hej

    ved ikke om det evt kan hjælpe dig, eller om du har prøvet, men jeg Googlede på ordet trombose, som betyder blodprop og på leukæmi og der kom en masse frem.

    skrev bare: tromboser leukæmi.

    Det fordi hvis du har søgt på blodprop/leukæmi, så kommer der ingenting frem.

    Vil ikke om du kan bruge det til noget, hvis ikke så bare glem jeg har skrevet :)
  • Kære du, hvor gjorde det ondt at læse dit indlæg, hvor kan livet være hårdt.

    Jeg har den dybeste medfølelse med dig, jeg kan slet ikke forestille mig hvor svært det kan være, det værste man kan komme ud for, det må være at miste sit barn.

    Jeg har et lille barnebarn på den alder, og jeg kan slet ikke tænke tanken til ende, hvis det skulle ramme vores familie.

    Jeg håber du har nogen der kan støtte dig, at du ikke står alene med din sorg.

    Må du få kraft og styrke, til at komme igennem din sorg, jeg sender min kærligste medfølelse til dig.
  • Tak Anden26---Kendte ikke det ord for blødninger, prøvede, men kom meget lægesprogfrem...men tunsind tak fordi du gad at svare mig...
  • Hej Tulle6. Tak for din varme søde besked...Kys dit barnebarn elsk det og nyg hvert et syn...hvert et sekund og hvert et øjeblik!!! Det er ikke så tit børn dør - heldigvis, men når det sker, så gør det så ondt så ondt...Jeg får hjælp, har ikke mistet håbet og troen...og er heldigvis und nok, til vi kan nå at få flere børn...Lyden af børn skal jeg ha igen i mit hjem.'

    Tak for din omsorg:-)
  • Tak for dit svar, det er godt du får hjælp, og at du er ung kan se fremad - livet skal gå videre, og du har muligheden for at få et nyt lille barn.

    Må fremtiden blive lys og lykkelig for dig og dine.
  • jeg har desværre ikke noget som kan hjælpe dig med at finde ud af mere men jeg håber at du og din familie kan få en meget lysere fremtid og at du vil få nogle dejlige børn som vil få børnebørn når de bliver så gamle.
Log in eller Registrér for at kommentere.