Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gravid af petting

Redigeret 25 juli, 2009, 17:54 i Åben debat om sex
Hej, derude. Jeg er en pige på 13 år, og jeg er meget i tvivl om noget som jeg meget gerne vil have svar på. Jeg var sammen med kæresten, som er 14, idag. Jeg skulle til at give ham et hand-job da han havde et hår på sin penis. Det fjernede han så. Og det skal lige siges, at på det tidspunkt var han kommet én gang, men det havde han tørret meget grundigt væk og han havde vasket hænder, så der var ikke noget sperm! Så gik der et par minutter og så gik jeg igang med handjobbet, og samtidig gav han mig finger med samme finger han havde fjernet håret fra hans penis med. Men han havde rørt mit lår inden, så måske blev det eventuelle sæd der var der tørret væk der. Nu spørger jeg så bare: kan jeg blive gravid af det ? Ved godt i sikkert sidder og tænker at jeg er alt for ung til den slags, men det er virkelig dejligt og vi elsker hinanden uendeligt meget. Men er bare virkelig bange for om der er sket noget med mig. Har snakket med nogle enkelte om det, men de siger at det ikke kan lade sig gøre, men ville bare lige være sikker ? Please svar!
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    så ska du kraft helvede være uheldig :)

    aj inge panik putte der er no chace in hell d har gjort dig gravid :)
  • Indstillinger
    Helt sikker ? Var skidebange igår aftes og sad og tudede vildt meget fordi jeg var bange. Kan også bare være PMS. Skulle meget gerne have min mens omkring søndag, hvis der altså ikke er sket 'noget' ?
  • Indstillinger
    Så er du helt sikker ikke gravid. Det sker nemlig bedst lige midt imellem 2 mens. Der har de fleste ægløsning +- 1 uge.
  • Indstillinger
    Jeg har bare været sindsyg bange og ked af det, så vil bare høre om muligheden er der eller ej ? :)
  • Indstillinger
    Har lige noget mere at spørge om mht. graviditet. Man kan ikke blive gravid hvis man giver fyren blow(han kommer IKKE i min mund), man snaver og så slikker han mig. Der sker ikke noget ved det, vel ?
  • Indstillinger
    Det ville jeg ikke tro, og jeg har da selv prøvet det i samme rækkefølge. Hvis det var, skulle man tage alt sæden fra blowet, og når han så slikker dig, skulle han åbne din skede, så meget han kunne. Så komme alt sæden ind, og selv der er det ikke sandsynligt. Men du kan lige prøve at skrive tilbage om, hvordan han slikker dig: Stikker kan en finger langt op eller åbner han skeden meget og slikker dig.
  • Indstillinger
    Hahahha nej du er 100% IKKE GRAVID!

    1. Saed doer efter 1 time naar det er kommet ud af tissemanden. Og 40min hvis det er koldere end 30 grader indenfor.

    2. Der skal MEGET mere saed til at goere dig gravid.

    3. Der er en grund til hans tissemand sproegter saeden ud. Det er fordi det skal meget laengere op end hans tissemand kan naa. Saa, hans finger kommer ikke engang 1/3 op i dig.

    4. Chancen er paa 0% :D

    Saa, du er ikke gravid.
  • Indstillinger
    Det er altsaa UMULIGT, han maa ogsaa gerne komme i din mund, det goer slet ikke noget, og han kan ogsaa komme i sin egen mund og slikke bagefter, der sker alligevel ikke noget.

    Med mindre hans tunge kan komme 20cm op i dig.
  • Indstillinger
    Altså han stikker sin tunge en lillebitte smule ind i mig, men ikke ret meget. Det er vist kun lige i åbningen. Og ellers slikker han bare "udenpå". :)
  • Indstillinger
    haha nej nej :D der skal meget MEGET mere til. Ellers ville hele verden vaere gravid nu hahahaha.

    :D
Log in eller Registrér for at kommentere.