Gravid af petting
Hej, derude. Jeg er en pige på 13 år, og jeg er meget i tvivl om noget som jeg meget gerne vil have svar på. Jeg var sammen med kæresten, som er 14, idag. Jeg skulle til at give ham et hand-job da han havde et hår på sin penis. Det fjernede han så. Og det skal lige siges, at på det tidspunkt var han kommet én gang, men det havde han tørret meget grundigt væk og han havde vasket hænder, så der var ikke noget sperm! Så gik der et par minutter og så gik jeg igang med handjobbet, og samtidig gav han mig finger med samme finger han havde fjernet håret fra hans penis med. Men han havde rørt mit lår inden, så måske blev det eventuelle sæd der var der tørret væk der. Nu spørger jeg så bare: kan jeg blive gravid af det ? Ved godt i sikkert sidder og tænker at jeg er alt for ung til den slags, men det er virkelig dejligt og vi elsker hinanden uendeligt meget. Men er bare virkelig bange for om der er sket noget med mig. Har snakket med nogle enkelte om det, men de siger at det ikke kan lade sig gøre, men ville bare lige være sikker ? Please svar!
Kommentarer
aj inge panik putte der er no chace in hell d har gjort dig gravid
1. Saed doer efter 1 time naar det er kommet ud af tissemanden. Og 40min hvis det er koldere end 30 grader indenfor.
2. Der skal MEGET mere saed til at goere dig gravid.
3. Der er en grund til hans tissemand sproegter saeden ud. Det er fordi det skal meget laengere op end hans tissemand kan naa. Saa, hans finger kommer ikke engang 1/3 op i dig.
4. Chancen er paa 0%
Saa, du er ikke gravid.
Med mindre hans tunge kan komme 20cm op i dig.